Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Beefsauce, 80 druid

Gå ner

Beefsauce, 80 druid Empty Beefsauce, 80 druid

Inlägg  Beefsauc ons apr 08, 2009 7:29 pm

Namn: Kevin "Bengan" Bengtsson

Ålder: 15

Bosatt i: Stockholms stad

Jobb/Skola: Knäcker extra som pizzabagare, nejnej skämtosido. Vill inte ge ut skola.

Har du en stabil uppkoppling?: Yesbox, lirade på en shaman förut. Tog allt förutom Os3 drakes som vi whipade med 65% på sarth!

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Yes, allt är egenomläst.

In-game info: Moonkin druid med 1750 sp i form. Gör ungefär 2,5k-3k dmg i raids.

Andledning till att du söker hit: Behöver en seriös raid guild, som helst skall vara svensk.

Folk som känner dig i guilden: Blankt.

Char namn: Beefsauce

Klass samt spec: Druid, Moonkin.

Relevant gearinfo: Har allt man behöver från heroics, även lite saker fran naxx/os.

Speltid, aka /played : Spelade som sagt förut på en resto shaman, men slutade eftersom polar'n alltid var inne och bestämde mig för att göra mig ett eget account.

Alts samt deras spec: Blankt.

Raid exp: Som sagt, allt förutom Os 3drakes. Tagit nästan allt i TBC förutom hela BT och SUNWELL.

Dagar du inte kan raida på: Blankt.

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Blankt, som sagt. Har farmat ihop gear och är nu sugen på att joina en trevlig guild, tror jag faktist har hittat en härlig, Vrede.

Vad kan du bidra med till Vrede?: Jag kommer alltid full flaskad/fed till raids, och ett gott intryck utåt mot andra spelande personer.

Beefsauc
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Beefsauce, 80 druid Empty Sv: Beefsauce, 80 druid

Inlägg  Beefsauc ons apr 08, 2009 7:33 pm

Armory länken glömde jag helt bort, dåligt av mig. Här är den!

Beefsauc
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Beefsauce, 80 druid Empty Sv: Beefsauce, 80 druid

Inlägg  Beefsauc ons apr 08, 2009 7:34 pm


Beefsauc
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Beefsauce, 80 druid Empty Sv: Beefsauce, 80 druid

Inlägg  Tigertank tor apr 09, 2009 12:16 am

du glömde nog inte armory länken, bara så att "gäster" inte kan posta länkar Smile

du fråga mej häromveckan om vi behövde en resto druid i guilden, men gick offline innan jag hann svara. Ändrat dej nu ?
Tigertank
Tigertank

Antal inlägg : 61
Location : malmö
Registration date : 09-01-11

http://smekkes.clan.pro

Till överst på sidan Gå ner

Beefsauce, 80 druid Empty Sv: Beefsauce, 80 druid

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet