Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

balance druid

2 posters

Gå ner

balance druid Empty balance druid

Inlägg  tzi lör maj 16, 2009 7:07 pm

Namn: Peter Westerlund

Ålder: 27

Bosatt i: Bälinge/Uppsala

Jobb/Skola: typ jobb, men händer inte så mkt så sitter mest o surfar för att fördriva tiden Razz

Har du en stabil uppkoppling?: väldigt, telia ftw >< synd bara att dom kostar.

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: ja


In-game info

Andledning till att du söker hit: Jag vill raida 25man i guild o inte pugs, är med i ett 10man gille har clearat 10 bossar men har problem med Mimiron. Raidar 2-3 ggr i veckan bara o så sliter jag med att göra pugs vilket är rätt tröttsamt.

Folk som känner dig i guilden: Jag vet inte om nån känner mig där, jag har lirat med er ett par gånger. ni borde veta vem jag är Razz har även en paladin som heter Talladra som ni aidat med dessutom

Char namn: Tzì

Klass samt spec: Balance druid

Relevant gearinfo: har mest naxx 25gear resten är nog BoE epics, körde hc naxx i onsdags o gjorde 4.3k overall DPs, 5.7k på loatheb <3

Speltid, aka /played : Oj.. inte mycket :p 9 dar och 8 timmar.

Alts samt deras spec:
lvl 80 warrior med prot som mainspec fury som dual, 31k hp (tzi)
lvl 80 Paladin med prot som mainspec 30k hp, har även sågott som full epic dps och heal gear (Talladria)
lvl 80 DK med frost prot som mainspec, blood prot dual spec, över 32k hp mestadels i naxx 25 gear, lite ulduar gear (Tzí)
lvl 80 Mage frostfire för tillfället men ska övergå till fire o lite arcane, naxx 25 geared inte så mkt t7.5 utan mer bis typ av gear, lite over hit capped som det är nu, grukar ligga över 3k dps, men kan nog lätt göra 4k om jag orkar uppdatera fan vilket jag inte orkar för den jag älskar är min BOOMKIN! :p
lvl 74 rogue, inte combat eller sub utan den andra speced :p har inte lirat han på ett tag så kommer inte ihåg, kara o quest gear (Tzilly)
lvl 71 priest, shadow, jag hatar att hela! Razz
lvl 70 warlock, pvp och kara gear men antar att det är ganska irrelevant.



Raid exp:
MC - full (server first)
ZG - full clear (server first)
BWL - saknar sista 2 bossarna (wow break fick barn)
AQ - clearade AQ 20 o halva AQ 40 samma natt/dag som mitt gille öpnade portarna på en annan server (Defias brotherhood) sen komm min dotter o jag tog en wow break i 4månader eller nåt sånt.

Karazhan - full clear
ZA - full clear pre patch
sen har jag inge mer där, vart trött på elit gillen (va i downtime) sen joinade jag mitt nuvarande


Dagar du inte kan raida på:
Kan raida alla dar, festar inte så mkt nuförtiden, enda problemet jag har är att min sambo jobbar kväll varannan vecka vilket tvingar mig att ta hand om min dotter runt de flesta gillens raidtid.
Hon somnar runt 20-21 (gäller ej fredagar)
Fredagar raidar jag med ett annat gille dock så ingen bra dag för min del.

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade:
oj... :p
fallen from grace, va med från de tidigare dagarna lämnade dem för downtime vilket jag ångrade (va en guildsplit o dom flesta jag kände skapade downtime, jag hade precis kommit tillbaka till servern)

Downtime, slutade pga att 2 av de 3 ledarna som va i gillet slutade, den tredja tog aldrig tag i något o gillet kändes helt enkelt inte som hemma längre, vi fick många nya varav de flesta inte va något vidare, jag slutade oc dom reformerade lite tror jag, vart ju väldigt frangångsrika sen.


Vad kan du bidra med till Vrede?:
SSS
skoj, skillz o sexighet!
Jag kommer ihåg att, ha för mig att det va merce, som ville att jag skulle joina med min pala, eller ville o ville, tyckte väl att jag borde.
Jag är ingen epic horny loot whore för 5 öre ska ni veta. självklart blir jag glad/upphetsad när jag vinner nåt, men jag blir varken sur grinig eller less om jag loosar/inte får nåt.


För att tillägga, jag ansöker med min druid, ja kan erbjuda hjälp med nån av mina tanks om så skulle behövas, men jag kommer att ha dom i 10man gillet (Hrafnista) mestadels för att dom är halvt beroende av mig och vi känner varanda väldigt bra, dom är min wow familj, men dom är inte lika aktiv som jag är.
Jag förstår om det är ett problem att jag umgås med min dotter o nattar henne varannan vecka under raidtid.

Quotar: dom viktigaste dagarna då vi lirar 25-manna kontinenter är söndag och tisdag., från 18-19 tiden till 22-23 tiden.
det skulle med andra ord vara 75% närvaro här för mig. kan hända att det ordnas så det blir 100% men det är aldrig nåt jag räknar med.

tzi

Antal inlägg : 1
Registration date : 09-05-16

Till överst på sidan Gå ner

balance druid Empty Sv: balance druid

Inlägg  smygfis lör maj 16, 2009 7:12 pm

Väldigt bra apply!

välkommen till vrede

//vredecrew

smygfis

Antal inlägg : 60
Age : 36
Location : I en 4vägs korsning
Registration date : 09-01-10

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet