Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Moonkin druid

Gå ner

Moonkin druid Empty Moonkin druid

Inlägg  Idefix lör jul 11, 2009 1:47 pm

Irl info

Namn: Matthias

Ålder: 25

Bosatt i: Surahammar

Jobb/Skola: Arbetslös atm, ska börja plugga i höst

Har du en stabil uppkoppling?: yes 24 mbit uppkoppling

Kan du spela 25manna instenacer utan lagg?: jadå, nyss köpt ny dator så laggar aldrig i wow längre.

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: surething Wink

In-game info

Andledning till att du söker hit:
Jag vill fortsätta raida, elysia min förra guild raidar inget så lämnade dem pga det. tycker det är roligt o bara spela med sjyst folk epicsen kommer när de kommer liksom, inte så viktigt igentligen. bara man har kul.

Folk som känner dig i guilden: känner några som lirar hos er, oxfilén, ferdinand, bucon, luffare o slobban Wink

Char namn: Idefix

Klass samt spec:
Moonkin och resto, kan lira resto också har hyfsad gear till det, men spelar helst moonkin, där har jag min bästa gear där e min armorylänk om ni vill kika på min gear, kommer att ha min balancegear på mig så de e rätt gear ni ser...

Relevant gearinfo:

Speltid, aka /played :
48 dagar overall och 20 dagar på lvl 80

Alts samt deras spec:
Har en DK som e unholy dps och bloodtank, har typ naxx 10gear i tank och lite blandat 10 och 25 naxx i dpsgearen

Raid exp:
har kört allt fram till yogg, kan alla tacs till alla bossar så de e inget problem för mig.

Dagar du inte kan raida på:
osäker på när vi tränar med fotbollen, men kommer nog att kunna raida på söndagar o tisdagar då ni köra ulduar 25.

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade:
Var med i elysia sist nu och jag lämnade pga att vi slutade raida, fler som jag kände som slutade där, och så vet jag att fler som jag känner lirar med er så kände att vrede lockade mer för mig. raidar heldre än att bara sitta o glo på gchatten Razz hehe.

Vad kan du bidra med till Vrede?:
jag är trevlig så kan säkert bidra med lite skäna vibbar Wink har bra dps i instancer, ligger på ungefär 4000dps på bossfighter. har exp. i alla instancer, även från pre tbc och tbc.



Övrig info:
Jag hoppas att jag får en chans i vrede, vore riktigt nice, ni verkar vara en skön guild. iaf vad jag har hört från de ja känner som spelar med er. har en gång i tiden varit med i vrede, i pretbc med min hunter skalmann Smile så cirklen sluts Razz hehe, ja de va väl allt. hoppas på svar. GL HF, bara skicka en whisper om ni vill fråga nå om applyen eller vad som helst. kanske ett raggtips eller nå va vet ja Wink heipa //idefix

Idefix
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Moonkin druid Empty Sv: Moonkin druid

Inlägg  smygfis lör jul 11, 2009 3:28 pm

accepterad

/vredecrew (smygfis)

smygfis

Antal inlägg : 60
Age : 36
Location : I en 4vägs korsning
Registration date : 09-01-10

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet