Magied 80 mage
Sida 1 av 1
Magied 80 mage
Irl info
Namn: Robin Halldin
Ålder: 18
Bosatt i: Köping, Västmanland
Jobb/Skola: 3e året på gymnasium, teknisk linje
Har du en stabil uppkoppling?: Ja
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Ja. tycker det är bra
In-game info
Andledning till att du söker hit: Såg i trade att ni behöver en aktiv mage, och jag behöver en ny guild.
Folk som känner dig i guilden:ingen
Char namn: Magied
Klass samt spec: Troll mage, frostfire specc (0/53/18 )
Armory länk: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darksorrow&n=magied
Speltid, aka /played : 83 dagar
Alts samt deras armory länk: 66 paladin. slutat lira på den, det e magen som gäller
Raid exp: inget pre-tbc. karazahn, gruul, mag och ZA. WotLk: OS 10, och 25 man med en drake. malygos 10 man, naxx 10 och 25 man.
Dagar du inte kan raida på: Kan raida varje dag.
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: i TBC var jag fast i Alea Iacta Est som vara tog kara. Wotlk, Emeritus (som hette coolcats tidigare) den guilden är död nu.
Vad kan du bidra med till Vrede?: Gratis smörgåsbord och intellekt-boost till alla Bra raid attendance, trevlig attityd och bra dps
Övrig info
Jag är en trevlig, lagom seriös kille. Jag raidar för att det är kul och inte bara för gear. Jag har bra tålamod. Grinar inte över whipes, de är en del av spelet.
Jaha, där var min novell, släpps snart på scroll, 10 g! hoppas den får mig in i eran guild
Namn: Robin Halldin
Ålder: 18
Bosatt i: Köping, Västmanland
Jobb/Skola: 3e året på gymnasium, teknisk linje
Har du en stabil uppkoppling?: Ja
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Ja. tycker det är bra
In-game info
Andledning till att du söker hit: Såg i trade att ni behöver en aktiv mage, och jag behöver en ny guild.
Folk som känner dig i guilden:ingen
Char namn: Magied
Klass samt spec: Troll mage, frostfire specc (0/53/18 )
Armory länk: eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darksorrow&n=magied
Speltid, aka /played : 83 dagar
Alts samt deras armory länk: 66 paladin. slutat lira på den, det e magen som gäller
Raid exp: inget pre-tbc. karazahn, gruul, mag och ZA. WotLk: OS 10, och 25 man med en drake. malygos 10 man, naxx 10 och 25 man.
Dagar du inte kan raida på: Kan raida varje dag.
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: i TBC var jag fast i Alea Iacta Est som vara tog kara. Wotlk, Emeritus (som hette coolcats tidigare) den guilden är död nu.
Vad kan du bidra med till Vrede?: Gratis smörgåsbord och intellekt-boost till alla Bra raid attendance, trevlig attityd och bra dps
Övrig info
Jag är en trevlig, lagom seriös kille. Jag raidar för att det är kul och inte bara för gear. Jag har bra tålamod. Grinar inte över whipes, de är en del av spelet.
Jaha, där var min novell, släpps snart på scroll, 10 g! hoppas den får mig in i eran guild
Magied- Gäst
lite fel..
Typo, speccen jag kör är 0/52/19 Armory visar nog mig som pvpspecc, speccar om till rätt specc innan raids
Magied- Gäst
Sv: Magied 80 mage
accepterad
smygfis- Antal inlägg : 60
Registration date : 09-01-10
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet