Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Mage [ßaoili

Gå ner

Mage [ßaoili Empty Mage [ßaoili

Inlägg  ßaoili tis maj 26, 2009 7:09 pm

rl info

Namn: Mattias

Ålder:17

Bosatt i: Norrköping

Jobb/Skola: Skola.

Har du en stabil uppkoppling?: ja självklart :p

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Ja det har jag, känns orättvist till viss del men jag förstår varför ni väljer att ha det så =>

In-game info

Andledning till att du söker hit: Jag hörde att det var slack bland mages så jag tog tillfället i akt då det är en bra och svensk guild som har en fin progress

Folk som känner dig i guilden: ingen direkt har väl sett folk från er guild hoppa omkring i orgrimmar och sett några i naxxramas, känns som ett bra folk.
har snackat lite grann med Paniken Smile ett fåtal gånger samt lirat naxxramas med honom och några andra.

Char namn:ßaoili

Klass samt spec: Mage Fireball spell 20/51/0 kan specca om, om något sådant är nödvändigt

Relevant gearinfo: skit enligt mig men 3/5 valorous sen lite random epics.

Speltid, aka /played : 11 dagar på lvl 80

Alts samt deras spec: en lvl 80 Paladin (holy) på Boulderfist och sen en DK här på lvl 74 som jag arbetar lite på.

Raid exp: content cleared i TBC och jag dingade 60 med prästen 5 veckor innan tbc release så jag pvpa mer då.

Dagar du inte kan raida på: typ, Fredag och Lördag möjligtvis beror på ifall det är fest på gång eller inte.

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Nerve, SYNTAX (Boulderfist) och Connected Therapy här på Darksorrow. Nerve lämnade jag för att det blev sjukt mycket slack och folk drog när dom fick det dom ville ha och jag kände att jag inte orkade med sånt. 3 veckor efter att jag joina SYNTAX så blev jag hackad och när jag väl fick tillbaka mitt acc osv så bad dom mig helt enkelt mig att dra åt helvete för att dom trodde att jag var epic kåt. Connected Therapy disbandade nyligen så jag har väl inget mer att säga om den guilden direkt är dock kvar i den för att det är lite folk kvar som är roliga att snacka med emellanåt.


Vad kan du bidra med till Vrede?: Jag kan bidra med extra dps, samt att jag gärna delar med mig utav mina egna kunskaper och idéer!


Övrig info: kan väl passa på att skriva om mig själv här så ni förstår hur jag är som person
Jag är en 17 årig kille som jag skrev i början, jag tycker om att spendera mycket tid framför daton
är också intresserad utav filmer och att vara ute med vänner/flickvännen. går IV just nu då jag hade lite problem i nian i mitt privatliv, behöver inte gå in på några större detaljer där riktigt. Men det gör att jag har mycket tid till wow Smile vilket kan ses som positivt åt det hållet. Jag är en mogen och rolig kille, ingen sådan person som whinar på loot, utan jag vill åt raid experience och ett skönt folk både i raids och utanför. Looten är bara en bonus!
vet inte om det sista var något ni ansåg vara intressant men enligt mig så kan det vara roligt att veta vad jag pysslar med Smile

känns som att denna apply är väldigt kort men jag svarar gärna ifall ni har några frågor :p

MVH ßaoili :>

ßaoili
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet