Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Mage 53/18 apply

2 posters

Gå ner

Mage 53/18 apply Empty Mage 53/18 apply

Inlägg  Trofoko sön mar 29, 2009 10:20 pm

Namn: Max Bergman

Ålder: 17, fyller 18 den 22 oktober

Bosatt i: Herrljunga, en liten håla mellan Borås och Alingsås

Jobb/Skola: Går andra året på Samhällsprogrammet Gymnasie.

Har du en stabil uppkoppling?: Ja. får dock DC ibland, inte ofta en gång i veckan kanske, kanske inte ens det.

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Ja., och jag accepterar det.

In-game info

Andledning till att du söker hit: Spelade i Vehemens innan, men glömde medela att jag skulle till Island i en vecka, blev då kickad för inaktivitet, eftersom jag endast var på trial period och de redan hade accepterat en ny mages kom jag inte in igen, letar nu efter ett nytt och glatt guild som raidar, har spelat här förut, då raidade ni inte mycket i veckan, men ser nu att ni har mer bestämda raids, och inte bara då och då som det var när jag lirade här. Kännslan jag hade av guilden var att spelarna var djävligt trevliga, var faktiskt inte lätt att lämna, hade då bara spelat i några veckor, men kändes som man snabbt blev accepterad, en bra stämning i guilden som man inte ser hos många guilds faktiskt.

Folk som känner dig i guilden: Lacker och Rostbiffen, vet inte om Hospitale kommer ihåg mig, skulle inte tro de, men Lacker och Rostbiffen känner jag IRL

Char namn: Trofoko (troll)

Klass samt spec: Mage, 53/18. En Fire / frost spec som fungerar bra i pve, ska dock respecca till arcane fire när jag läst lite mer om specen och vad man behöver för caps osv.

Armory länk:

Speltid, aka /played :

Alts samt deras armory länk:

Raid exp: Tagit allt i WOTLK förutom Sa

Dagar du inte kan raida på: Fredag och lördag, kanske någon fredag ibland, men den dagen försöker jag göra annat änn att sitta vid dator. Men annars kan jag alla andra dagar.

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: var med I vrede men ville har mera raid för spelandet, joinade Vehemens, men blev som ovanstående kickad pga inaktivitet

Vad kan du bidra med till Vrede?: Mycket dps, en trevlig person som alltid vill raida, snacka, göra något, jag vet att jag har lämnat er en gång tidigare, men kan lova att något sådant kommer inte upprepas, mvh Trofoko, vill ni ha svar på frågor eller något, lämna gärna en coment, eller maila mig på maxbergman@yahoo.com

Trofoko

Antal inlägg : 2
Registration date : 09-03-29

Till överst på sidan Gå ner

Mage 53/18 apply Empty !

Inlägg  Trofoko sön mar 29, 2009 10:25 pm

Ska lägga armory profil. och på raid exp så har jag tagit allt i WOTLK förutom 3 drakar saphiron, fick ner de 3 mini drakarna helt, sen den stora till 4%!

Trofoko

Antal inlägg : 2
Registration date : 09-03-29

Till överst på sidan Gå ner

Mage 53/18 apply Empty Sv: Mage 53/18 apply

Inlägg  Styck sön mar 29, 2009 11:46 pm

Hörde ifrån Raffe att inaktivitet inte var den ända anledningne till kick ifrån dit tidgare guild.
Du har redan fått en chans att lira med oss och kmr inte få en till.

Gl med guildletandet.
Styck
Styck
Admin

Antal inlägg : 101
Age : 38
Registration date : 09-01-10

https://vrede.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Mage 53/18 apply Empty Sv: Mage 53/18 apply

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet