Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Feral Druid tank/dps

Gå ner

Feral Druid tank/dps Empty Feral Druid tank/dps

Inlägg  Oxen tor maj 28, 2009 11:20 pm

Namn: Niklas

Ålder: 22

Bosatt i: Stockholm

Jobb/Skola: Jobbar på posten

Har du en stabil uppkoppling?: 100mb

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: indeed

In-game info

Andledning till att du söker hit: Vill börja raida igen och känner en del av folket

Folk som känner dig i guilden: hmm Sweeps, och Hydora eller vad han kallas nu för tiden Wink säkert några fler oxå.

Char namn: Oxfilén

Klass samt spec: Tauren/druid - Feral specc atm, har balance som offspecc med full epix

Relevant gearinfo: Feral gearen är helt okay, jobbat i heroics och pugg raids så inte "top notch" men duger. Balance gearen däremot är riktigt vass, så behöver jag dpsa kan jag göra dne

Speltid, aka /played : +90 iaf, säger inte mer

Alts samt deras spec: alla under 80

Raid exp: Har raidat allt i ordinary wow, allt i tbc och det mesta i wotlk, förutom ulduar då som jag är taggad på!

Dagar du inte kan raida på: Onsdagar, iaf några veckor frammåt då jag har fotbolls matcher då. Under fredag/lördag har jag annat för mig, oftast =)

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Vrede (way back), Arg, Ruin, Ångest. Tröttnade på att lira/tog för mycket tid

Vad kan du bidra med till Vrede?: Är en mogen och erfaren spelare som funnigts på darksorrow sen realmen startade. Har spelat min gubbe länge så har koll på vad jag behöver göra under raids. Tycker även det är kul med heroics så kör gärna det när det ej ska raidas.

Oxen
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Feral Druid tank/dps Empty Sv: Feral Druid tank/dps

Inlägg  smygfis tor maj 28, 2009 11:47 pm

accepterad som balance

//w vrede crew för invite

mvh smygfis

smygfis

Antal inlägg : 60
Age : 36
Location : I en 4vägs korsning
Registration date : 09-01-10

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet