Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Calles apply

Gå ner

Calles apply Empty Calles apply

Inlägg  calletho lör apr 25, 2009 4:58 pm

Namn: Calle Törnqvist

Ålder: 17

Bosatt i: Motala

Jobb/Skola: Skola

Har du en stabil uppkoppling?: Absolut 24 mbit

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Ja det har jag tycker det verkar väldigt vettigt.

In-game info: Jag har en DK (dps) den har även viss tank gear men ännu inte riktigt def. capad men jag kan tänka mig att fixa det om det är det guilden önskar.

Andledning till att du söker hit: För guilden jag är med i nu är väldigt tråkig och inget händer, jag vill ha mycket raids och en aktiv guild.

Folk som känner dig i guilden: Tror inte någon känner mig, jag känner iallafall ingen? Men jag är väldigt social och öppen så lär snabbt känna er hoppas jag.

Char namn: Edrohs

Klass samt spec: Death Knight, Blood (kan tänka mig att dual specca om jag blir tank)

Relevant gearinfo: Jag anser att jag har okej bra gear, för att för ett tag sen vart mitt account hackat och tyvär fick jag inte tillbaka mina trinkets och ringar men har allt annat plus att jag sparar ihop till nya saker!

Speltid, aka /played : ca. 13 dagar

Alts samt deras spec: 80 Rogue Assassination (mest för att fixa pengar), 2st 70 hunters sen även andra som är mer låg lvlade

Raid exp: Har gått naxx 10/25 men har tyvärr inte fått någon Ancivment ännu, men jag vet alla tacts annars kollar jag upp dem direkt.

Dagar du inte kan raida på: Jag har svårare på söndagar men jag kommer ta mig tid om det behövs!

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Jag och mina kompisar har haft lite guilder men som dem flesta vet funkar inte det i längden. Nu är jag med i Power of the horde.

Vad kan du bidra med till Vrede?: Jag hoppas att jag bidra med väldigt mycket glädje som en possetiv och glad medlem!


Mvh

Calle och Edrohs

calletho
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Calles apply Empty Sv: Calles apply

Inlägg  Styck mån apr 27, 2009 4:39 pm

Kommer med ett svar ikväll
Styck
Styck
Admin

Antal inlägg : 101
Age : 38
Registration date : 09-01-10

https://vrede.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Calles apply Empty Sv: Calles apply

Inlägg  Styck mån apr 27, 2009 9:00 pm

Accepted som blood speccad.
Snacka med Merce ingame för inv, eller någon annan i Vredes crew
Styck
Styck
Admin

Antal inlägg : 101
Age : 38
Registration date : 09-01-10

https://vrede.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Calles apply Empty Sv: Calles apply

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet