Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

lvl 80 DK tank apply

2 posters

Gå ner

lvl 80 DK tank apply Empty lvl 80 DK tank apply

Inlägg  Aray fre feb 06, 2009 3:42 pm

Irl info

Namn: Oskar T
Ålder: nyligt 20
Bosatt i: Umeås ghetto
Jobb/Skola: Engelska/idrottslärar utblidning på universitetet
Min internetuppkoppling är: dyr -.- 100mbit jävligt stabil

In-game info
Andledning till att du söker hit: att Cayliz hotade mig, nej men ja är sugen på å testa seriösare raiding än pugs
Folk som känner dig i guilden: ingen antar ja, känner dock igen lite namn från pre LK
Char namn: Aray
Klass samt spec: Death Knight, 5/53/13, testar bara hur de funkar å tanka med Icy Talons
Armory länk: får jag inte å synas... här ska den vara iaf -.-'
Speltid, aka /played : 6 dagar på 80, totalt 11 dagar /played
Raid exp: voa10/25, os10, naxx10 rensat plague och arachnid quarter + Patch och Grobb ( kan dansa bounce )
Relevant gear info: crit imun i raids, har 27237hp obuffad, armory räknar inte på extra hp från frost presence, har nästan full epic dps gear och en rosa klänning.
Dagar jag kan raida på: alla, ja alla utom helgen 13/14 feb, för då får ja storbesök pga att ja fyllt år.
Tidigare Guilden samt andledning till att ni slutade: <Se Döden i Brunögat> och <Men Without Hats> båda var guilds som jag och mina bröder + deras IRL kompisar hade gjort, så de var bara sociala guilds, alla lämnade, antingen för att dom lade av, eller så joinade dom Coolcats.


Övrig info: har spelat wow sen closed beta, var nog med i vrede med min lock Blodslinkan för läääänge sedan, men lämnade för ja började lira alliance på Frostwhisper. Nu är ja tillbaka på DS, kanske onödigt å säga, men älskar å lira Smile även om ja inte har lirat nå mer än några bossar i naxx10 så läser ja alltid på om tacs innan fighter, gammal vana från pre LK då ja rädade med förgångarna till Arg, Noctum tror ja dom hette. Lär mig väldigt fort också =)
Bor med min flickvän och min katt som snart ska bajsa ut småkissar. Var nog allt, fred ut Wink

Aray
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

lvl 80 DK tank apply Empty Sv: lvl 80 DK tank apply

Inlägg  Cayliz fre feb 06, 2009 6:22 pm

Jag går i god för att Aray ska få joina Vrede
Cayliz
Cayliz

Antal inlägg : 48
Registration date : 09-01-13

Till överst på sidan Gå ner

lvl 80 DK tank apply Empty Sv: lvl 80 DK tank apply

Inlägg  Sweeps fre feb 06, 2009 6:33 pm

accepted. välkommen Very Happy
Sweeps
Sweeps

Antal inlägg : 14
Age : 44
Location : Malmö
Registration date : 09-01-11

Till överst på sidan Gå ner

lvl 80 DK tank apply Empty Sv: lvl 80 DK tank apply

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet