Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Paladin Apply - PROTECTION!

Gå ner

Paladin Apply - PROTECTION! Empty Paladin Apply - PROTECTION!

Inlägg  Rycket fre apr 03, 2009 6:12 pm

Irl info

Namn: Joel Berglund

Ålder: 18

Bosatt i: Eskilstuna!

Jobb/Skola: NTI - EL inriktning.

Har du en stabil uppkoppling?: Japp

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Japp

In-game info

Andledning till att du söker hit: Jag är Svensk Shocked Nä men jag har letat runt lite i olika guilder men inte kommit in för dom har för många paladiner. Fick ett tips om att ni leta protection pallys, så det så.

Folk som känner dig i guilden: tror inte det

Char namn: Rycket

Klass samt spec: Paladin

Armory länk:
Är jag någon annan specc än Protection så säg till ingame lr ngt så fixar ja det.

Speltid, aka /played : 47-48 dagar.

Alts samt deras armory länk: har en 72 warlock och en 70 rogue på Emeriss. Kakbruden(warlocken) och Gräs(rougen). Blir det ngt så miggrar ja warlocken hit, Smile

Raid exp: Naxx 10-25 samt OS och VOA. lirat malygos lite men alltid fail grp så alldrig fått ner henne Sad men varit på 4% så kan taktiken iaf.

Dagar du inte kan raida på: Dom dagar ja är sängligande pga brutna ben eller om ngt annat kommer ivägen Very Happy

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Hello the mushroom. va med i 2dagar innan ja lämna igen. Jag lämna för att jag vill spela mer hc än bara normal runs.

Vad kan du bidra med till Vrede?: En Paladin med gear i alla speccs. Villig att respecca om det är ngt och alltid sugen på att raida.

Rycket
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Paladin Apply - PROTECTION! Empty Sv: Paladin Apply - PROTECTION!

Inlägg  Rycket fre apr 03, 2009 6:23 pm

Kan ju säga att ja har focuserat på mitt Retri och Holy gear nu ett tag men kan nog finslipa detta gear oxå. Idea

Rycket
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Paladin Apply - PROTECTION! Empty Sv: Paladin Apply - PROTECTION!

Inlägg  Rycket fre apr 03, 2009 7:51 pm

Såg att min Armory länk inte kom med ... men kan säga att ja har ca 26k hp 21.60%dodge 17.18%parry 20.64% block obuffad. kommer lätt upp i 50+ block oxå i combat. 80 vissa stunder och mer kan det bli :b

Rycket
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Paladin Apply - PROTECTION! Empty Sv: Paladin Apply - PROTECTION!

Inlägg  Rycket fre apr 03, 2009 8:04 pm

1 TILL SAK!!! Shocked Shocked Shocked lov nu och ska lana i 4-5 dar så kommer få hjälp med det gear ja kan få med dom Smile HAHA Suspect

Rycket
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Paladin Apply - PROTECTION! Empty Sv: Paladin Apply - PROTECTION!

Inlägg  Tosil sön apr 05, 2009 5:10 pm

accepted
Tosil
Tosil

Antal inlägg : 22
Registration date : 09-03-26

Till överst på sidan Gå ner

Paladin Apply - PROTECTION! Empty Sv: Paladin Apply - PROTECTION!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet