Paladin Apply - PROTECTION!
Sida 1 av 1
Paladin Apply - PROTECTION!
Irl info
Namn: Joel Berglund
Ålder: 18
Bosatt i: Eskilstuna!
Jobb/Skola: NTI - EL inriktning.
Har du en stabil uppkoppling?: Japp
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Japp
In-game info
Andledning till att du söker hit: Jag är Svensk Nä men jag har letat runt lite i olika guilder men inte kommit in för dom har för många paladiner. Fick ett tips om att ni leta protection pallys, så det så.
Folk som känner dig i guilden: tror inte det
Char namn: Rycket
Klass samt spec: Paladin
Armory länk:
Är jag någon annan specc än Protection så säg till ingame lr ngt så fixar ja det.
Speltid, aka /played : 47-48 dagar.
Alts samt deras armory länk: har en 72 warlock och en 70 rogue på Emeriss. Kakbruden(warlocken) och Gräs(rougen). Blir det ngt så miggrar ja warlocken hit,
Raid exp: Naxx 10-25 samt OS och VOA. lirat malygos lite men alltid fail grp så alldrig fått ner henne men varit på 4% så kan taktiken iaf.
Dagar du inte kan raida på: Dom dagar ja är sängligande pga brutna ben eller om ngt annat kommer ivägen
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Hello the mushroom. va med i 2dagar innan ja lämna igen. Jag lämna för att jag vill spela mer hc än bara normal runs.
Vad kan du bidra med till Vrede?: En Paladin med gear i alla speccs. Villig att respecca om det är ngt och alltid sugen på att raida.
Namn: Joel Berglund
Ålder: 18
Bosatt i: Eskilstuna!
Jobb/Skola: NTI - EL inriktning.
Har du en stabil uppkoppling?: Japp
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Japp
In-game info
Andledning till att du söker hit: Jag är Svensk Nä men jag har letat runt lite i olika guilder men inte kommit in för dom har för många paladiner. Fick ett tips om att ni leta protection pallys, så det så.
Folk som känner dig i guilden: tror inte det
Char namn: Rycket
Klass samt spec: Paladin
Armory länk:
Är jag någon annan specc än Protection så säg till ingame lr ngt så fixar ja det.
Speltid, aka /played : 47-48 dagar.
Alts samt deras armory länk: har en 72 warlock och en 70 rogue på Emeriss. Kakbruden(warlocken) och Gräs(rougen). Blir det ngt så miggrar ja warlocken hit,
Raid exp: Naxx 10-25 samt OS och VOA. lirat malygos lite men alltid fail grp så alldrig fått ner henne men varit på 4% så kan taktiken iaf.
Dagar du inte kan raida på: Dom dagar ja är sängligande pga brutna ben eller om ngt annat kommer ivägen
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Hello the mushroom. va med i 2dagar innan ja lämna igen. Jag lämna för att jag vill spela mer hc än bara normal runs.
Vad kan du bidra med till Vrede?: En Paladin med gear i alla speccs. Villig att respecca om det är ngt och alltid sugen på att raida.
Rycket- Gäst
Sv: Paladin Apply - PROTECTION!
Kan ju säga att ja har focuserat på mitt Retri och Holy gear nu ett tag men kan nog finslipa detta gear oxå.
Rycket- Gäst
Såg att min Armory länk inte kom med ... men kan säga att ja har ca 26k hp 21.60%dodge 17.18%parry 20.64% block obuffad. kommer lätt upp i 50+ block oxå i combat. 80 vissa stunder och mer kan det bli :b
Rycket- Gäst
1 TILL SAK!!! lov nu och ska lana i 4-5 dar så kommer få hjälp med det gear ja kan få med dom HAHA
Rycket- Gäst
Liknande ämnen
» Protection Paladin
» Protection Paladin
» Kakashhii 80 protection paladin
» Protection Warrior
» Apply :):)
» Protection Paladin
» Kakashhii 80 protection paladin
» Protection Warrior
» Apply :):)
Sida 1 av 1