Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Kakashhii 80 protection paladin

3 posters

Gå ner

Kakashhii 80 protection paladin Empty Kakashhii 80 protection paladin

Inlägg  Kakashhi tor jul 23, 2009 7:50 pm

Irl info


Namn: Andree Norberg

Ålder: 20

Bosatt i:Umeå

Jobb/Skola: Arbetslös

Har du en stabil uppkoppling?:
Ja 100/100 MB/s

Kan du spela 25manna instenacer utan lagg?: Ja

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?:
ja

In-game info

Andledning till att du söker hit: jag har åter fått suget för att Raida, men jag har bara lyckts hitta dåliga guild's men dålig Progress och dålig diceplin. jag ahr hört mycket gott om Vrede och jag har ett par in-game kompisar i Vrede. Alvadin/Wolfia samt Andria. så ja tänkte pröva min lycka =) jag var även med i Alvadin/andria's tidigare guild (minns inte vem som va GM) "Häng dom Högt" som nu funkar som syster guild eller liknande.

Folk som känner dig i guilden: Alvadin/Wolfia, Andria

Char namn: Kakashhii

Klass samt spec: Paladin, Dual specc. prot/Retri

Relevant gearinfo:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darksorrow&n=Kakashhii

Speltid, aka /played : 42 dagar o 6timmar på lvl 80

Alts samt deras spec: 76 Rogue (Main ALT), 60 resto druid, 60 DK/Blood, 20 Warr, 23 warlock destro. 40 hunter ospeccad. 50 shadow priest.23 shamam ele. 13 mage. 52 paladin prot (annan relm) 38 mage Frost (annan relm)

Raid exp: naxx 10/25 (saknar achi från 25manna) EoE 10 (ingen achi) OS 10/25 (har achi för båda)

Dagar du inte kan raida på: Det varierar, det beror helt på vad familjen tänkt sig. men jag har klart gjort och fått grönt ljus fårn min flickvän att raida, så länge det inte är något viktigt så ska det inte vara några problem att kuna köra dom dagar som är uppsata.

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Swedish empire, Cool Catz. Lost Tribe.mm jag slutade mer eller mindre i alla för att dom va oseriösa. dålig proggres. och värde lös Diseclin samt omoget beteende!

Vad kan du bidra med till Vrede?: En härlig personlighet, samt gott humör. jag har lätt för att lära mig. jag tar till mig kretik och lär av det.



Övrig info:

Jag bor med min flickvän o min son på 2.5år och kan tänkas vara bort från vissa raids då min famil behöver mig. dom dagar/gånger jag inte kan raida komemr jag höra av mig till en CL eller officer och berätta och givetvis med en orsak.
jag har pratar med Ipanema ang en "Friends" status i Vrede, då jag behöver geara upp lite innan ja kan vara aktuell för Ulduar 10/25.
ja kommer givetvis ställa upp på det ja kan för att vinna eran respekt och tillit.
Jag är vell inte full tekniskt utveklad, dvs, jag är kanske inte vet precis allt, men vem vet det Razz
det bör la noteras att jag har viss dyslexi, men Razz

Kakashhi
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Kakashhii 80 protection paladin Empty Sv: Kakashhii 80 protection paladin

Inlägg  Styck fre jul 24, 2009 12:45 am

känns som en ärlig o bra apply, vore kul med en bra protpalla i gillet, eller vad säger du pripp? Razz
gl med din app iaf
Styck
Styck
Admin

Antal inlägg : 101
Age : 38
Registration date : 09-01-10

https://vrede.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Kakashhii 80 protection paladin Empty Sv: Kakashhii 80 protection paladin

Inlägg  kakashhi fre jul 24, 2009 12:50 am

Tack så mycket =)
jag är väldigt nervös i väntan på svar =p

kakashhi
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Kakashhii 80 protection paladin Empty kul

Inlägg  wolfia fre jul 24, 2009 1:07 am

Ja kaka de var en bra apply har spelat med kaka och han är en bra kille. vet att han spelar mycket.. och ja hoppas du får plats i guilden Twisted Evil
wolfia
wolfia

Antal inlägg : 18
Registration date : 09-01-13

Till överst på sidan Gå ner

Kakashhii 80 protection paladin Empty Sv: Kakashhii 80 protection paladin

Inlägg  Raíka fre jul 24, 2009 9:26 pm

Hallå ^^
Såg att du redan är med i guildet, fast som friends.
Vi är inte i behov av en till tank.
Vi är i behov av en till retri palardin om du vill bli applicant som retri istället för proc (såg att du var retri som offspec) och du verkar som en bra och trevlig spelare Cool

Svara hur du gör här eller /w ingame

Raíka, Vrede paladin CL
Raíka
Raíka

Antal inlägg : 15
Age : 38
Location : Göteborg
Registration date : 09-01-30

Till överst på sidan Gå ner

Kakashhii 80 protection paladin Empty Sv: Kakashhii 80 protection paladin

Inlägg  kakashhi mån jul 27, 2009 1:38 pm

Jag kan köra Retri som main specc om det är så att ni behöver en till retri DPS. så för mig spelar det ingen roll.
jag kan ju alltid dra upp tank gearen senare eller på "Fri tiden" :p

kakashhi
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Kakashhii 80 protection paladin Empty Sv: Kakashhii 80 protection paladin

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet