Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Schteekhet 80 Death Knight

Gå ner

Schteekhet 80 Death Knight Empty Schteekhet 80 Death Knight

Inlägg  Miniehn ons apr 01, 2009 9:56 pm

Namn: Mattias Ehn

Ålder: 16 omw till 17 xD

Bosatt i: Alfta ( Hälsingland )

Jobb/Skola: Gymnaisie, Teknik linjen xD breddad:P

Har du en stabil uppkoppling?: Ja

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Jag har läst igenom och är fullt medveten Smile

In-game info Nuvarande : ap 3427 crit 26 % hit caped ja. expertise caped: nej. Bracers/shoulders/ring måste jag byta ut beroende på att jag var pvp geared förr. Så de delarna är nu hateful. (shoulders = savage Rofl ja vet. xD )

Andledning till att du söker hit: Vill ha en bra raid guild. Samt så vill jag kunna spela med aktiva spelare. Och kunna göra det spelet går ut på Smile raida. Inte bara för epics utan också för att ha kul Smile

Folk som känner dig i guilden: Ingen (tyvärr) :/

Char namn: Schteekhet

Klass samt spec: Deathknight 17/0/54

Armory länk:

Speltid, aka /played : 9 days 22 hours.

Alts samt deras armory länk: En 53 priest -.-xD

Raid exp: Bc: Kara. Wotlk Hc/normal: Voa,naxx,os, ( har ej achivment för naxx. Pågrund av jag typ dödat 2 bossar i varje quarter), men kan tacs. Very Happy

Dagar du inte kan raida på: Kan raida alla dagar då jag behövs. Bokar mina dagar efter raidsen^^. Om jag inte ska ut och resa eller nått men isåfall så meddelar jag det i tid Very Happy

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Nuvarande guild: Svettfabriken. Svettfabriken är bara en m8 guild som vi är några Irls som har. Men jag vill kunna raida och inte bara köra med pugs hela tiden. därav anledningen till att jag vill sluta.

Vad kan du bidra med till Vrede?: Jag kan bidra med humor:D, aktivitet , alltid villig för raids/hcs osv.. och såklart jag äter typ upp dps mätarn;)

Miniehn
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Schteekhet 80 Death Knight Empty Oups

Inlägg  Miniehn ons apr 01, 2009 10:05 pm

Jag Är irl med dominic badal. ( icetard ) Glömde skriva de Smile

Miniehn
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Schteekhet 80 Death Knight Empty Sv: Schteekhet 80 Death Knight

Inlägg  Tosil sön apr 05, 2009 5:10 pm

accepted
Tosil
Tosil

Antal inlägg : 22
Registration date : 09-03-26

Till överst på sidan Gå ner

Schteekhet 80 Death Knight Empty Sv: Schteekhet 80 Death Knight

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet