Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

death knight Xerther:tank

2 posters

Gå ner

death knight Xerther:tank Empty death knight Xerther:tank

Inlägg  Xerther fre maj 29, 2009 10:56 pm

Namn: Alexander Nilsson.
Ålder:13, född 1996 26/4.
Bosatt: Sverige: Kungshamn.
Skola: kungshamns skola 6C; efter sommarlovet Sotenäs skola 7C.
Uppkoppling: har en egen trådlös accses point; netgear. den funkar stabilt.
Applicant=ny i guilden, måste vara med i guilden längre tid och vara med på raids å sånt så klart Very Happy för att bli högre rank så att man kan tilldelas loot osv. tror jag.


Anledning till ansökan: Hoppas på att detta är ett aktivt guild och att vi kör massa raids och lyckas med dom.
Folk som känner mig: inga tyvär men jag hoppas lära känna några under senare tid.
Char namn: Xerther.
klass+specc: DK tank, har speccat blood en hög P.G.A vampiric blood, rune tap, improved blood pressence, will of the necropolis, veteran of the third war osv. P.S har dual specc med blood som dps lika så.
Gear:9st lila 80saker (inte rankade som "epic") och resten blå har bara gear från hc och en tempered titansteel helm+2 reputation saker (wyrmrest capa och kirin'tor handskar)
speltid:29dagar 15 timmar 4min 52sec atm.
Alt+specc: har en 80 blood elf hunter som är BM speccad fast dena brukar jag inte köra på.
Raid exp: gjort alla classic raids utom AQ40, 2TBC hyal och kara. bara gjort OS 10+25 och VoA gamla 10+25. har gjort alla 80hcs.
Dagar jag ej kan raida: inte så många, jag säger till om jag inte kan komma till raiden.
tidigare guilds: PvE of darksorrow; disbandad. poWer of the horde; raids failade ganska ofta+ vi körde bara OS och VoA.
Bidrag: jag är en tank med 29,8k obuffad och defence cappad. jag vill helst bidra som tank för jag är väldigt dålig som dps Sad
Övrig info: ingen speccific utom jag förstår inte direkt vad det här DKP saken är tyvär Crying or Very sad . vill helst skaffa bra gear få achivements och han gött kul!


Senast ändrad av Xerther den fre maj 29, 2009 10:57 pm, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : stavfel)

Xerther

Antal inlägg : 1
Age : 28
Location : kunghsamn
Registration date : 09-05-29

Till överst på sidan Gå ner

death knight Xerther:tank Empty Sv: death knight Xerther:tank

Inlägg  Styck fre maj 29, 2009 11:33 pm

Denied pga din ringa ålder.
Styck
Styck
Admin

Antal inlägg : 101
Age : 38
Registration date : 09-01-10

https://vrede.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet