Peafs, 80 paladin
Sida 1 av 1
Peafs, 80 paladin
Irl info
Namn: Martin
Ålder: 15, 16 i sommar
Bosatt i: Frövi, lite utanför örebro
Jobb/Skola: Går i 9an i en skola i frövi, kommer gå 1a i lindeberg skulle jag tro.
Har du en stabil uppkoppling?: Ja
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Japps, det innebär att man ska visa upp sig etc, man har inge lootpriors etc
In-game info
Andledning till att du söker hit: Vill ha en BRA svensk guild som är trevliga och mogna
Folk som känner dig i guilden: Tyvär ingen då jag inte varit på servern jätte länge
Char namn: Peafs
Klass samt spec: 80 Bloodelf Male paladin
Armory länk:
Speltid, aka /played : 21days och 23 timmar, levlade denna när Wotlk kom ut.
Alts samt deras armory länk:
Raid exp: Pre-tbc Allt förutom Naxx och aq40, I tbc har jag gjort allt förutom SWP, dock 1 boss där, I Wotlk jag har gjort allt förutom Sapp(hc), KT(hc), Malygos hc och Sartharion med Drakes
Dagar du inte kan raida på: Kan raida varje dag
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Var i Emertius, leftade dock för det var för mycket omoget folk och för mycket slacking, puggade alltid runt 2-5 spelare för 25man naxx
Vad kan du bidra med till Vrede?: En trevlig kille, är skillad på paladin som dps/healer och tank, väldigt hjälpsam också!
Övrig info, Gillar att spela datorspel och vara med kompisar
Hoppas ni kan acceptera mig till eran guild , Hejdå, /Peafs!
Namn: Martin
Ålder: 15, 16 i sommar
Bosatt i: Frövi, lite utanför örebro
Jobb/Skola: Går i 9an i en skola i frövi, kommer gå 1a i lindeberg skulle jag tro.
Har du en stabil uppkoppling?: Ja
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Japps, det innebär att man ska visa upp sig etc, man har inge lootpriors etc
In-game info
Andledning till att du söker hit: Vill ha en BRA svensk guild som är trevliga och mogna
Folk som känner dig i guilden: Tyvär ingen då jag inte varit på servern jätte länge
Char namn: Peafs
Klass samt spec: 80 Bloodelf Male paladin
Armory länk:
Speltid, aka /played : 21days och 23 timmar, levlade denna när Wotlk kom ut.
Alts samt deras armory länk:
Raid exp: Pre-tbc Allt förutom Naxx och aq40, I tbc har jag gjort allt förutom SWP, dock 1 boss där, I Wotlk jag har gjort allt förutom Sapp(hc), KT(hc), Malygos hc och Sartharion med Drakes
Dagar du inte kan raida på: Kan raida varje dag
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Var i Emertius, leftade dock för det var för mycket omoget folk och för mycket slacking, puggade alltid runt 2-5 spelare för 25man naxx
Vad kan du bidra med till Vrede?: En trevlig kille, är skillad på paladin som dps/healer och tank, väldigt hjälpsam också!
Övrig info, Gillar att spela datorspel och vara med kompisar
Hoppas ni kan acceptera mig till eran guild , Hejdå, /Peafs!
Peafs- Gäst
Sv: Peafs, 80 paladin
accepterad
smygfis- Antal inlägg : 60
Registration date : 09-01-10
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet