Holy paladin.
Sida 1 av 1
Holy paladin.
Irl info
Namn: Johan
Ålder: 17
Bosatt i: Eskilstuna
Jobb/Skola: IT-Gymnasium
Har du en stabil uppkoppling?: Ja
Kan du spela 25manna instenacer utan lagg?: Absolut
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Yes
In-game info
Andledning till att du söker hit: Söker ett svenskt & Trevligt Pve guild. Har länge velat raida men har icke haft tid p.g.a jobb & skola. Nu är det slut på jobbandet och skolan kommer ta en sväng mot dem lugnare vägbanorna.
Folk som känner dig i guilden:
Char namn: Barkbåt
Klass samt spec: Holy paladin, 51/2/18
Relevant gearinfo: 35% holy critt, 2.3k Spellpower, 220 haste.
Speltid, aka /played : 67 dagar.
Alts samt deras spec: Har en ally mage på Ragnaros som jag lagt åt sidan. Har några smågubbar runt 70 dessutom.
Raid exp: Har full raid-exp I Wotlk som holypaladin förutom EoE. EoE har jag dock kört vid flera tillfällen på min mage.
Dagar du inte kan raida på:
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Jag har inte varit med i ett Seriöst Pve guild sen början av Wotlk. Jag Hoppade direkt in i ett aktivt pve guild och var med i ett guild som platsade 3:a på servern i raid-progress. Detta var när jag körde på emeriss. Guildet disbandade p.g.a ledar-problem så jag miggade till Darksorrow för att lira med polare.
Vad kan du bidra med till Vrede?: En extremt positiv och humoristisk person med en seriös raid-anda.
Övrig info
Namn: Johan
Ålder: 17
Bosatt i: Eskilstuna
Jobb/Skola: IT-Gymnasium
Har du en stabil uppkoppling?: Ja
Kan du spela 25manna instenacer utan lagg?: Absolut
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Yes
In-game info
Andledning till att du söker hit: Söker ett svenskt & Trevligt Pve guild. Har länge velat raida men har icke haft tid p.g.a jobb & skola. Nu är det slut på jobbandet och skolan kommer ta en sväng mot dem lugnare vägbanorna.
Folk som känner dig i guilden:
Char namn: Barkbåt
Klass samt spec: Holy paladin, 51/2/18
Relevant gearinfo: 35% holy critt, 2.3k Spellpower, 220 haste.
Speltid, aka /played : 67 dagar.
Alts samt deras spec: Har en ally mage på Ragnaros som jag lagt åt sidan. Har några smågubbar runt 70 dessutom.
Raid exp: Har full raid-exp I Wotlk som holypaladin förutom EoE. EoE har jag dock kört vid flera tillfällen på min mage.
Dagar du inte kan raida på:
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Jag har inte varit med i ett Seriöst Pve guild sen början av Wotlk. Jag Hoppade direkt in i ett aktivt pve guild och var med i ett guild som platsade 3:a på servern i raid-progress. Detta var när jag körde på emeriss. Guildet disbandade p.g.a ledar-problem så jag miggade till Darksorrow för att lira med polare.
Vad kan du bidra med till Vrede?: En extremt positiv och humoristisk person med en seriös raid-anda.
Övrig info
Barkbåt- Gäst
Sv: Holy paladin.
Edit: Hade tydligen halvt hjärnsläpp när jag skrev om raid-exp, Har icke kört i Ulduar ännu.
Barkbåt- Gäst
Sv: Holy paladin.
Denied för tillfället, då vi är fullt me holy paladins atm.
Men PM mig gärna ingame om du vill vara uppdaterad om nåt sker ^^
Vänliga hälsningar
Vredes paladin CL Raíka (notera ´över i)
Men PM mig gärna ingame om du vill vara uppdaterad om nåt sker ^^
Vänliga hälsningar
Vredes paladin CL Raíka (notera ´över i)
Raíka- Antal inlägg : 15
Registration date : 09-01-30
Liknande ämnen
» Tuxford - Holy paladin
» Niamsor - 80 Holy Paladin.
» Noitora - Holy Paladin
» Bassen världens bästa Holy paladin, Level 80 såklart.
» Holy priest apply
» Niamsor - 80 Holy Paladin.
» Noitora - Holy Paladin
» Bassen världens bästa Holy paladin, Level 80 såklart.
» Holy priest apply
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet