Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Bassen världens bästa Holy paladin, Level 80 såklart.

5 posters

Gå ner

Bassen världens bästa Holy paladin, Level 80 såklart. Empty Bassen världens bästa Holy paladin, Level 80 såklart.

Inlägg  Bassen mån mar 09, 2009 9:49 pm

Personlig Info
Namn: Micke
Ålder: 21
Kön: Man
Land: Sverige

Spel Info:
Character Namn: Bassen
Ras: Blood Elf
Kön: Man
Armory Profile: EU - WOW Armory
Profession: Jewelcrafting och Enchanting 372 och 426 har lagt ner över 4000 g och lånat Ampy's char för att mina lite ska få dessa till 450 så snabbt som möjligt :-)

Specc: Vill gärna köra Holy så det är det jag är speccad som atm, kör 54/17/0 med Divine Guardian

Guild Historia: Har lirat i Cráb People, Deceiver of Fools, Booty Bay Bullies, Vrede på Talnivarr, lirade även på här på Darksorrow för längesedan på en warrior under samma namn som min paladin, var även med och skapade denna guild här då med ett par IRL polare inne i Malmö.

Raid Experience:

Molten Core - Avklarad
Onyxia - Avklarad (Soload)
BWL - Avklarad
AQ40 - Avklarad
Naxxramas - Avklarad

SSC - Avklarad
TK - Avklarad
BT - Avklarad
SW - Upp till Felmyst

Naxxramas 10man - Avklarad
Naxxramas 25man - Avklarad
Obsidian Sanctum 10man - Avklarad (inga drakar uppe)
Obsidian Sanctum 25man - Avklarad (2 drakar uppe)

Ventrilo: Ja
Rädd för att använda den: Nej
Dator: Nyköpt Razz. Quad Core 2.33 GHz, 4GB RAM, EVGA GeForce GTX 260 896MB PhysX CUDA "Superclocked", 750GB HD med Samsung T220 22" Wide Screen Skärm

Screenshot av UI: Bassen världens bästa Holy paladin, Level 80 såklart. Bassen%20UI

Aja det här var min apply, hoppas den räcker Smile är det något annat ni undrar över kan ni skriva till mig ingame.

Bassen

Bassen

Antal inlägg : 1
Registration date : 09-03-09

Till överst på sidan Gå ner

Bassen världens bästa Holy paladin, Level 80 såklart. Empty basse.

Inlägg  Discojanne mån mar 09, 2009 9:58 pm

Jannes kommentar, Men dock har jag inte mycket att komma med. men alltså basse har varit i guilden i ca 2 veckor och han har varit i 80 i typ 3 veckor.

Om ni jämnför hans gear när han dinga 80 och nu ser ni en sjukt bra uppgradering, det jag syftar på är att han spelar mycket och gearar upp sig sjukt snabbt . och denna kille kommer inte missa många raider. Och vi behöver sånna som han.

kanske en dag han får bätrre gear än mig Shocked vem vet ?

MVH er älskade Janne
Discojanne
Discojanne

Antal inlägg : 4
Age : 32
Location : Trelleborg
Registration date : 09-01-16

Till överst på sidan Gå ner

Bassen världens bästa Holy paladin, Level 80 såklart. Empty Sv: Bassen världens bästa Holy paladin, Level 80 såklart.

Inlägg  Andria tis mar 10, 2009 11:13 am

Riktigt bra och färgrik apply :>
Andria
Andria

Antal inlägg : 46
Registration date : 09-01-12

Till överst på sidan Gå ner

Bassen världens bästa Holy paladin, Level 80 såklart. Empty Sv: Bassen världens bästa Holy paladin, Level 80 såklart.

Inlägg  Styck tis mar 10, 2009 2:22 pm

Discojanne skrev:
och denna kille kommer inte missa många raider. Och vi behöver sånna som han.

Första raiden han signa till kom han inte äns online till, kan inte påstå att jag är så imponerad av det.
Men ska se över det med dom andra i gillet, dock har vi ganksa gott om healers.
Styck
Styck
Admin

Antal inlägg : 101
Age : 38
Registration date : 09-01-10

https://vrede.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Bassen världens bästa Holy paladin, Level 80 såklart. Empty Sv: Bassen världens bästa Holy paladin, Level 80 såklart.

Inlägg  Deathsurger sön mar 15, 2009 3:09 am

Dra protection isf! Razz

Behöver en adds-tank till Sartharion 3D Twisted Evil
Deathsurger
Deathsurger

Antal inlägg : 6
Age : 31
Registration date : 09-02-15

Till överst på sidan Gå ner

Bassen världens bästa Holy paladin, Level 80 såklart. Empty Sv: Bassen världens bästa Holy paladin, Level 80 såklart.

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet