Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Snitsarn want back

2 posters

Gå ner

Snitsarn want back Empty Snitsarn want back

Inlägg  Snitsarn lör feb 14, 2009 9:15 pm

Irl info: Hej jag heter David. Jobbar och bor i göteborg med min flickvän som kvalitetsansvarig. Det vill säga att jag sitter och pratar som en mellanhand mellan konsument och fabrik och har ständigt hjälp av konsumentköplagen bla bla bla...
Namn: David
Ålder: Snart 26
Bosatt i: Göteborg
Jobb/Skola: Jobb
Min internetuppkoppling är: BBB 24 Mbit

In-game info
Andledning till att du söker hit: Har 3 jävligt bra själ till att söka till guilden. För de första så raidar ni på dom dagarna som jag verkligen kan vara med och raida dvs onsdagar å söndagar. i annat fall kommer min träning i klämm. För de andra har ni självklart en trevlig stämning i guilden och för de tredje har jag varit med i guilden tidigare och trivts
Folk som känner dig i guilden: Tror nog en del känner igen mitt namn Snitsarn från förr
Char namn: Snitsarn
Klass samt spec: Shaman resto men samlar också gear för enhanchement.
Armory länk:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormscale&n=Snitsarn
Speltid, aka /played : ligger på ungefär 50 dagar med den gubben
Raid exp: i kronologiskt ordning MC-onyxia-AQ-ZG-kara-TK och i wotlk Naxx 25-saphiron-samt downat Malygos
Relevant gear info: ca 1800 heal med earthliving weapon
Dagar jag kan raida på: Passar fint med onsdagar och söndagar framförallt söndagar
Tidigare Guilden samt andledning till att ni slutade: Har ju varit med i Arg, ångest och vrede förut innan jag flytta över till stormscale för att köra pvp med en kompis de va på den tiden då guilden var väldigt upplöst. joinade memento på stormscale realm och va med dom ett tag men dom raida så konstiga dagar så jag fick svårt för att anpassa mig till det med tanke på träningen jag jag har 4 dagar i veckan. har en alt som heter snitsarntvå på darksorrow. innan jag flyttar över skulle de va bra att veta om jag får komma med i guilden. Ha de gött.

Snitsarn

Antal inlägg : 10
Age : 41
Location : Hemma
Registration date : 09-02-14

Till överst på sidan Gå ner

Snitsarn want back Empty just de

Inlägg  Snitsarn lör feb 14, 2009 9:18 pm

gruul å maggy har jag me dödat i TBC

Snitsarn

Antal inlägg : 10
Age : 41
Location : Hemma
Registration date : 09-02-14

Till överst på sidan Gå ner

Snitsarn want back Empty Sv: Snitsarn want back

Inlägg  Styck sön feb 15, 2009 1:32 am

Seriös apply, kul o se.
/w någon cl, officer eller gm för inv, om inte vi /w dig först.

// Vrede crew
Styck
Styck
Admin

Antal inlägg : 101
Age : 38
Registration date : 09-01-10

https://vrede.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Snitsarn want back Empty Sv: Snitsarn want back

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet