Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Dreygarth - 80 Elemental Shaman

Gå ner

Dreygarth - 80 Elemental Shaman Empty Dreygarth - 80 Elemental Shaman

Inlägg  Dreygart sön aug 16, 2009 6:35 am

Namn: Hampus

Ålder: 17

Bosatt i: Skåne, malmö

Jobb/Skola: Ska börja i 2:an och utbildar mig som målare Smile

Har du en stabil uppkoppling?: 100 in / 100 ut BBB, så ganska stabilt, bler mycket mycket sällan DC i Raids.

Kan du spela 25manna instenacer utan lagg?: Jadå, ligger på run 30 stabila FPS i raids.

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Jadå :-)

In-game info

Andledning till att du söker hit: Min IRL polare Gibbnich lirare där atm, enligt han ska ni vara en härlig guild med bra progress, och dessutom är ni svenska som är ett stort plus.

Folk som känner dig i guilden: Ingen tror jag, eftersom detta har varit min 3:de alt så har jag knappt spelat på den, min main ligger på Ragnaros så.

Char namn: Dreygarth

Klass samt spec: Elemental, har dock resto som OS.. så om de skulle behövas så skulle jag kunna hoppa in som resto.

Relevant gearinfo: Atm är mitt gear kanske inte på toppen, men har naxx 25 gear, och lite annat random skit från TotC, dock inte kört Ulduar ännu på denna gubben, har dock en jävla massa emblem of conquest nu så bler att köpa lite grajjor, såsom conq head / chest och totem. Enchants och gems är inc har farmat gold som en jävla idiot dom senaste dagarna så Smile

Speltid, aka /played : Spelar ganska ofta, runt 5 timmar om dagen, och kan raida 3-5 dagar i veckan.

Alts samt deras spec: Har tyvärr ingen alt på denna servern =/

Raid exp: [Naxxrammas - 10/25 clear - Ulduar 10/25 clear - TotC 2/5 finns inga fler bossar ute för tillfället så.]
[TBC - Karazhan Clear - Zul'Aman Clear - Gruul's Lair Clear - SSC 3/5 - TK 2/5]

Dagar du inte kan raida på: Fredagar och Lördagar.

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Har suttit i relinquish ett bra tag som friend i och med jag hade en massa polare som satt i den guilden, Men på min rogue sitter jag atm i en av Ragnaros bästa guilder som Member, och tidigare satt jag i 5:te bästa guilden som officer. Men om jag nu kommer in i Vrede, blir såklart min shaman min main och är den gubben jag kommer fokusera på Smile.

Vad kan du bidra med till Vrede?: Insane dps, sjuka skämt, och kanske lite annat som att hjälpa med taccs om det nu skulle behöves, har ju som sagt suttit som officer och lett raider genom hela ulduar.



Övrig info: Peace jocolor

Dreygart
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Dreygarth - 80 Elemental Shaman Empty Sv: Dreygarth - 80 Elemental Shaman

Inlägg  smygfis sön aug 16, 2009 10:40 am

Hej Hampus då vår shaman cl är på semester i Tunisien i 2 veckor så kommer jag ta in dig på trial

att tänka på:
Du ligger för närvarande under hit cappen med 1.66%
Du har många enchants att sätta på din gear. Head, shoulder, cloak, chest, bracers, gloves, boots och det absulut viktigaste main hand
Skulle även vara bra om du skaffade ett yrke för att få ut så mkt bonus ifrån det som möjligt

Välkommen

Med vänliga hälsningar Smygfis

/w mig ingame eller en officer så får du invite

smygfis

Antal inlägg : 60
Age : 36
Location : I en 4vägs korsning
Registration date : 09-01-10

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet