Undead DK, Tank/DPS Gear Te Båda!
Sida 1 av 1
Undead DK, Tank/DPS Gear Te Båda!
Irl info
Namn: Joakim Dacke
Ålder: 17
Bosatt i: Jönköping
Jobb/Skola: Andra året på gymnasium, Fordon.
Har du en stabil uppkoppling?: Ajjeman, aldrig några DC´s eller lagg, endast vid Server lagg etc.
Kan du spela 25manna instenacer utan lagg?: Japp.
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Ja det har jag =)
In-game info
Andledning till att du söker hit: Känner att jag få mera experience i raids, och även träffa nytt folk och ha trevligt medans man gör framsteg.
Folk som känner dig i guilden: Igen tror jag inte
Char namn: Dakkee
Klass samt spec: Tank-Blood spec, Dps-Blood,
Relevant gearinfo: Lite ulduar, Mest naxx 25?, någon-några naxx 10.
Speltid, aka /played : 21 Days.
Alts samt deras spec: Alt, 73 Hunter, Survival , 80 Druid, balance pvp, resto pve, 80 warlock
Raid exp: naxx 10-25. VoA 10-25 OS 10-25 , Ulduar 10. Malygos 10-25, + en hel del Pre tbc-pre wolk raids.
Dagar du inte kan raida på: Kan raida på mestadels alla dagar. Något undantag för körkort etc..inte många!
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Tidigare Guild @ Darksorrow, Almost Imbah- Ulduar raiding guild, Kickad pga inaktivitet, problem med flytt, och hade helt enkelt inte tid med spelet på 1-2 veckor, = G´Kick.
Vad kan du bidra med till Vrede?: Många roliga timmar med sjuk humor och även mkt gemenskap , resten får ni ta reda på själva
Namn: Joakim Dacke
Ålder: 17
Bosatt i: Jönköping
Jobb/Skola: Andra året på gymnasium, Fordon.
Har du en stabil uppkoppling?: Ajjeman, aldrig några DC´s eller lagg, endast vid Server lagg etc.
Kan du spela 25manna instenacer utan lagg?: Japp.
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Ja det har jag =)
In-game info
Andledning till att du söker hit: Känner att jag få mera experience i raids, och även träffa nytt folk och ha trevligt medans man gör framsteg.
Folk som känner dig i guilden: Igen tror jag inte
Char namn: Dakkee
Klass samt spec: Tank-Blood spec, Dps-Blood,
Relevant gearinfo: Lite ulduar, Mest naxx 25?, någon-några naxx 10.
Speltid, aka /played : 21 Days.
Alts samt deras spec: Alt, 73 Hunter, Survival , 80 Druid, balance pvp, resto pve, 80 warlock
Raid exp: naxx 10-25. VoA 10-25 OS 10-25 , Ulduar 10. Malygos 10-25, + en hel del Pre tbc-pre wolk raids.
Dagar du inte kan raida på: Kan raida på mestadels alla dagar. Något undantag för körkort etc..inte många!
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Tidigare Guild @ Darksorrow, Almost Imbah- Ulduar raiding guild, Kickad pga inaktivitet, problem med flytt, och hade helt enkelt inte tid med spelet på 1-2 veckor, = G´Kick.
Vad kan du bidra med till Vrede?: Många roliga timmar med sjuk humor och även mkt gemenskap , resten får ni ta reda på själva
Dakkee- Gäst
Sv: Undead DK, Tank/DPS Gear Te Båda!
Declined atm
Full på tank og blood dps
Full på tank og blood dps
Brazka- Antal inlägg : 7
Registration date : 09-04-25
Liknande ämnen
» Kanon gearad DK i tank samt DPS gear!
» Undead Rogue
» koobz the undead rogue!
» Pòóp 80 undead priest - shadow/holy