Edbangerlal Shadowpriest
Sida 1 av 1
Edbangerlal Shadowpriest
Irl info
Namn: Roberto Goranci
Ålder: 19
Bosatt i: Vetlanda
Jobb/Skola: Ska läsa tekniskt basår för att sedan fortsätta mina stuider i universitet.
Har du en stabil uppkoppling?: Ja
Kan du spela 25manna instenacer utan lagg?: Ja
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Ja
In-game info
Andledning till att du söker hit: Vill börja raida igen har inget annat att göra i spelet atm förutom arena då och då
Folk som känner dig i guilden: Ingen aning
Char namn: Edbangerlal
Klass samt spec: Shadow
Relevant gearinfo:
Speltid, aka /played : 25 dagar
Alts samt deras spec: Inget som är värt att nämna
Raid exp: Clearat allt i tbc och wotlk pre Ulduar. Dödat 6 bossar i ulduar på min hunter med Elysia med.
Dagar du inte kan raida på: Alla dagar, om något irl dyker upp meddelar jag officers.
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Raidade med GG innan men efter ett tag i wotlk blev progressen väldigt seg dvs vi gjorde inga "hardmode" achievments så jag bestämde mig för att sluta raida och vara casual i guilden. Men nu spelar jag i RET PALA CYAT vilket är en pvp guild
Vad kan du bidra med till Vrede?: Aktiv spelare är alltid i tid för raids, social etc
Namn: Roberto Goranci
Ålder: 19
Bosatt i: Vetlanda
Jobb/Skola: Ska läsa tekniskt basår för att sedan fortsätta mina stuider i universitet.
Har du en stabil uppkoppling?: Ja
Kan du spela 25manna instenacer utan lagg?: Ja
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Ja
In-game info
Andledning till att du söker hit: Vill börja raida igen har inget annat att göra i spelet atm förutom arena då och då
Folk som känner dig i guilden: Ingen aning
Char namn: Edbangerlal
Klass samt spec: Shadow
Relevant gearinfo:
Speltid, aka /played : 25 dagar
Alts samt deras spec: Inget som är värt att nämna
Raid exp: Clearat allt i tbc och wotlk pre Ulduar. Dödat 6 bossar i ulduar på min hunter med Elysia med.
Dagar du inte kan raida på: Alla dagar, om något irl dyker upp meddelar jag officers.
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Raidade med GG innan men efter ett tag i wotlk blev progressen väldigt seg dvs vi gjorde inga "hardmode" achievments så jag bestämde mig för att sluta raida och vara casual i guilden. Men nu spelar jag i RET PALA CYAT vilket är en pvp guild
Vad kan du bidra med till Vrede?: Aktiv spelare är alltid i tid för raids, social etc
Edbanger- Gäst
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet