Mínimus Ansökan
Sida 1 av 1
Mínimus Ansökan
Irl info
Namn: Niklas Zinderland
Ålder: 19
Bosatt i: Norrköping
Jobb/Skola: jobbar deltid för tillfället som miljöarbetare
Min internetuppkoppling är: 10 Mbit
In-game info
Andledning till att du söker hit: Skulle gärna vilja komma igång och raida och det är så svårt att hitta vettiga guilder samt pugs och vrede verkar vara kanon guild =)
Folk som känner dig i guilden: ingen som jag känner irl men pratat lite med Merce ingame
Char namn: Mínimus
Klass samt spec: Priest holy disc 14/57/00
Armory länk:
Speltid, aka /played : 45 dagar spela väldigt mycket pvp under season 2 och 3 i BC
Raid exp: spelat kara som mest i BC för jag spela mest pvp som sagt, sen nu I wotlk så har jag spelat OS VoA både normal och hc sen ett par bossar i naxx med min dk dock, inget med den här char än
Relevant gear info: Precis dingat men har 1725 spelldmg, 522 mana reg
Dagar jag kan raida på: helst veckor, passar bäst på mån ons, sen oftast helger bäst söndag
Tidigare Guilden samt andledning till att ni slutade: Bara I guilden Hi im bob med en irl kompis, inget seriöst.
Övrig info
inget speciellt, hoppas applyn duger =))
Namn: Niklas Zinderland
Ålder: 19
Bosatt i: Norrköping
Jobb/Skola: jobbar deltid för tillfället som miljöarbetare
Min internetuppkoppling är: 10 Mbit
In-game info
Andledning till att du söker hit: Skulle gärna vilja komma igång och raida och det är så svårt att hitta vettiga guilder samt pugs och vrede verkar vara kanon guild =)
Folk som känner dig i guilden: ingen som jag känner irl men pratat lite med Merce ingame
Char namn: Mínimus
Klass samt spec: Priest holy disc 14/57/00
Armory länk:
Speltid, aka /played : 45 dagar spela väldigt mycket pvp under season 2 och 3 i BC
Raid exp: spelat kara som mest i BC för jag spela mest pvp som sagt, sen nu I wotlk så har jag spelat OS VoA både normal och hc sen ett par bossar i naxx med min dk dock, inget med den här char än
Relevant gear info: Precis dingat men har 1725 spelldmg, 522 mana reg
Dagar jag kan raida på: helst veckor, passar bäst på mån ons, sen oftast helger bäst söndag
Tidigare Guilden samt andledning till att ni slutade: Bara I guilden Hi im bob med en irl kompis, inget seriöst.
Övrig info
inget speciellt, hoppas applyn duger =))
Mínimus- Gäst
Sv: Mínimus Ansökan
Har sett din apply, måste rådfråga lite i gillet då vi har många aktiva holy präster
Du är inte sugen på att ev speca shadow?
Viska Merce, Kroft eller Styck in-game för inv
Du är inte sugen på att ev speca shadow?
Viska Merce, Kroft eller Styck in-game för inv
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet