Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tjenare tjenare

4 posters

Gå ner

Tjenare tjenare Empty Tjenare tjenare

Inlägg  torsten10 ons jul 01, 2009 6:36 pm

Irl info:

Namn: Oskar Johansson

Ålder:16

Bosatt i: Vetlanda

Jobb/Skola: Skola

Har du en stabil uppkoppling?: Japp

Kan du spela 25manna instenacer utan lagg?: Japp

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Ja

In-game info: Har snart lirat ett år

Andledning till att du söker hit: Vill Gärna hitta en guild som går ulduar eftersom jag inte tagit ner alla bossar i ulduar än

Folk som känner dig i guilden: Tror inte nån känner mig

Char namn: Gorglez

Klass samt spec: Frost dk(dps)

Relevant gearinfo: Har Naxx 25 gear plus lite smått från ulduar os och naxx 10

Speltid, aka /played : 30 dar

Alts samt deras spec: retri pala på tarren mill

Raid exp: Naxx10/25, Os 10/25, Voa10/25, Eoe10

Dagar du inte kan raida på: Kan raida på alla

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Var med i en guild som hette worship men guilden blev borttagen pga av att leader lämmnade

Vad kan du bidra med till Vrede?: Hmm kommer inte på nåt mer än att ta döda bossar xD sen kan jag en jävla massa skämt jag kan dra i vent haha:P

torsten10

Antal inlägg : 3
Registration date : 09-07-01

Till överst på sidan Gå ner

Tjenare tjenare Empty Sv: Tjenare tjenare

Inlägg  Brazka ons jul 01, 2009 11:58 pm

Denied. atm pga din specc

men whispra Brazka ingame jag vil veta mer om din specc m.m. ..........

Brazka

Antal inlägg : 7
Registration date : 09-04-25

Till överst på sidan Gå ner

Tjenare tjenare Empty frost ftw

Inlägg  torsten10 tor jul 02, 2009 12:29 am

Frost är den bästa speccen man kan va nu för dk i pve inget snack om saken har provat blood och unholy och jag kände mig ganska bekväm med blood sen kom den nya patchen och jag hörde från jätte många att unholy är det bästa speccet men sedan har jag spekulerat och hört från riktigt höga wow spelare att frost är den överlägsna speccen i pve som senast idag gjorde jag en critt på patchwork på 15k och jag säger det speccar du frost så kommer du se hur mycket dru crittar med obliterate och frost strike. Very Happy

torsten10

Antal inlägg : 3
Registration date : 09-07-01

Till överst på sidan Gå ner

Tjenare tjenare Empty Höga crits

Inlägg  Lordeath tor jul 02, 2009 3:44 pm

Höga crits säger ju inte så mycket om DPS. Som mage kan jag stå o ladda pyroblast helatiden o se jättehöga crits, men min DPS blir ju inte specielt hög.

Lordeath

Antal inlägg : 8
Registration date : 09-03-24

Till överst på sidan Gå ner

Tjenare tjenare Empty Sv: Tjenare tjenare

Inlägg  torsten10 tor jul 02, 2009 9:16 pm

Som Dk så laddar man inte spells utan man slår dom på en sekund typ och höga critts hmm nae det säger ju egentligen inte så mycket om min dps men Dps:en blir ju betydligt bättre om gör höga critts ist för låga. Unholy däremot så gör petet mycket skada men dps:en blir inte lika bättre som på frost enligt min och många andras åskiter för jag har provat blood och unholy, unholy var riktigt grymt vill jag säga:D men kör du frost och får in dina crittar så kommer min dps upp mot 4 k på boss fight. Och i unholy så kom jag inte upp i lika mycket dps. Om ni läser level så publicerades ett specc träd i frost som var grymt i pve och det är det jag kör med. Om du läser level så kan du ju kolla upp det eller /w mig:D

torsten10

Antal inlägg : 3
Registration date : 09-07-01

Till överst på sidan Gå ner

Tjenare tjenare Empty Sv: Tjenare tjenare

Inlägg  Brazka fre jul 03, 2009 5:59 pm

Jeg har hørt at frost har blitt mye bedre pve etter patchen bedre enn unholy ja men ikke blood,

det kommer helt ann på hvilken specc man føler seg bekvem med altså den speccen man klarer å spille og den speccen man får bra rots. og videre. for å gjøre bra dps

så det er opp til den enkelte dk hvor bra dps en har uansett specc

har sett så mange dks som har failed med frost pve, derfor jeg ville snakke med deg ingame før jeg gir noe endelig svar Very Happy

Brazka

Antal inlägg : 7
Registration date : 09-04-25

Till överst på sidan Gå ner

Tjenare tjenare Empty Sv: Tjenare tjenare

Inlägg  Styck lör jul 04, 2009 2:03 am

om du vill ha någon chans o komma med i guilden så föreslår jag att du lyssnar på vad brazka säger o slutar att argumentera emot. bara ett tips.
Styck
Styck
Admin

Antal inlägg : 101
Age : 38
Registration date : 09-01-10

https://vrede.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Tjenare tjenare Empty Sv: Tjenare tjenare

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet