Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Keff - Priest ansökan (of oden slay doom with victorious weapons)

2 posters

Gå ner

Keff -  Priest ansökan (of oden slay doom with victorious weapons) Empty Keff - Priest ansökan (of oden slay doom with victorious weapons)

Inlägg  Këff ons jul 01, 2009 12:44 pm

Var hälsad, ärade läsare.

Detta är min ansökan till <Vrede> och den kommer kort beskriva lite om min toon, mina ambitioner och kanske något annat smått och gott!




Karaktärsinfo

~~~~~~~~~~~~

Nick: Këff
Klass: Priest
Talents: Shadow samt pvpDisc (eventuellt holy eller pve disc. Jag är jävligt vass på vilken specc det än blir)
Gear: 4 delar t7 samt lite random epics från naxx samt någon furious/deadly del. Checka armory ifall det känns relevant.

~~~~~~~~~~~~



Raid och guild erfarenhet samt övrigt!

--------------------

Jag började spela före tbc såklart (!) och första riktiga raiding guilden var RUIN här på darksorrow. Tung guild, alla kommer säkert ihåg. Körde warrior OT med samma nick som min priest genom hela BWL samt up till twins i aq40. Drog vidare av anledningar som sommar, utmattning av hc lir etc. Hamnade på Magtheridon, hookade upp med pvp guilden Raunchy rätt fort, som bland annat var med och styrde upp hela stormscale/cyclone pvp projektet ( ).
Miggade tillbaka till DS efter tbc för ingen ides köra pve samt det blev massa hazzle med vem som skulle spela med vem i arena. Halkade in i Noctum och tog över tyglarna där på warriorn, körde MT, GM och RL genom ssc/tk tillsammans med Nagoor bl.a. Senare pga lågt raidsug (19 online på raid timmar ) miggade vi ihop med Arg och jag körde även där MT och co-GM samt co-RL. Vi var jävligt bra, vashj tog 2 timmar t.ex! Wouiin blev hackad eller hur det nu var och det blev massa emo qq böl, halva guilden miggade.

Med andra ord så törs jag påstå att jag är en väderbiten van raider när det kommer till kritan. Jag styr gärna upp saker själv, pugs t.ex. Jag försöker alltid ha tålamod till alla situationer.

Är det något jag absolut inte tål är det tjafs, pre-teen swekid uppförande och dåligt/svagt ledarskap.


Jag bor ej hemma hos mina föräldrar så något tjafs om att äta kommer inte på tal, skulle jag vara med på en raid. Däremot har jag massor med annat som försegår men jag är tämligen bra på medela i god tid vid behov skulle jag vara borta. Kan redan nu säga att jag icketkommer kunna närvara 100%.

Väl värt att nämna är att, händelser i förväg kommer med i Vrede, jag mer än gärna ser Karatekiller, Iisa samt Atna (ansökningar lär väl hagla in) även får en värdig chans. Kan redan här lägga in ett gott ord på samtliga. Bättre spelare får man leta länge och väl efter. Säger redan nu också att jag inte gärna finner mig i raid utan Atna.

--------------------


Tack för mig.
Vi hörs!

Këff
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Keff -  Priest ansökan (of oden slay doom with victorious weapons) Empty Sv: Keff - Priest ansökan (of oden slay doom with victorious weapons)

Inlägg  Styck ons jul 01, 2009 1:23 pm

Om du hade läst den översa posten så hade du sett att vi har ett ansökningformulär.
Jag hoppas dina skills överväger din totala saknad av ödmjukhet.

Snacka med Merce in-game, jag vill veta lite mer.
Styck
Styck
Admin

Antal inlägg : 101
Age : 38
Registration date : 09-01-10

https://vrede.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Keff -  Priest ansökan (of oden slay doom with victorious weapons) Empty Sv: Keff - Priest ansökan (of oden slay doom with victorious weapons)

Inlägg  Nagoor ons jul 01, 2009 6:37 pm

Hehehe...Det där är min Keff det Twisted Evil .

Tro mig på mitt ord när jag säger att hans skills överglänser hans stora och berättigade ego. Keff är en grym spelare.

Nagoor

Antal inlägg : 1
Registration date : 09-05-15

Till överst på sidan Gå ner

Keff -  Priest ansökan (of oden slay doom with victorious weapons) Empty Sv: Keff - Priest ansökan (of oden slay doom with victorious weapons)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet