Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Arms warrior-Notarius

Gå ner

Arms warrior-Notarius Empty Arms warrior-Notarius

Inlägg  Notarius lör jun 27, 2009 11:14 pm

Irl info

Namn: Viktor

Ålder: 16

Bosatt i: Stockholm

Jobb/Skola: Skola. Börjar snart gymnasiet

Har du en stabil uppkoppling?: Jajamen

Kan du spela 25manna instenacer utan lagg?: Absolut

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Japp

In-game info

Andledning till att du söker hit: För jag vill börja köra seriös raiding som förr i tiden på min hunter Very Happy Och ser att ni har haft en bra progress, e svenskar och era raid dagar e utmärkta för mig Very Happy

Folk som känner dig i guilden: Quift (Irl kompis)

Char namn: Notarius

Klass samt spec: Warrior Arms

Relevant gearinfo: Full epic 2 t8.5 2 t7.5 och mycket ulduar 10 man gear Very Happy

Speltid, aka /played : 13 dagar

Alts samt deras spec: Har en grym hunter på bloodfeather som dock är alliance den e survivalspecc. Very Happy

Raid exp: Raidat alla raids som finns men dock inte hela Ulduar ännu. har tagit dom 7 första bossarna i ulduar.

Dagar du inte kan raida på: Hmm. Kan raida alla dagar som ni har raids på men kan alltid raida andra dagar om det behövs Very Happy

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Artificiose. Som var en irl guild som det gick väldigt bra i när vi raida men vi hade svårt att få ihop raids eftersom att folk slacka och orka aldrig raida. Och innan jag rerollade horde så var jag med i guilden ace of spades på min hunter där vi ficken väldigt bra progress.

vad kan du bidra med till Vrede?: En bra dps, schysst kompis som alltid vill vara med och progressa Very Happy

Notarius
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Arms warrior-Notarius Empty Denied

Inlägg  Ompo sön jun 28, 2009 3:27 pm

Denied

Fulla på warriors atm

//Warrior CL

Ompo

Antal inlägg : 5
Registration date : 09-03-09

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet