Arms warrior-Notarius
Sida 1 av 1
Arms warrior-Notarius
Irl info
Namn: Viktor
Ålder: 16
Bosatt i: Stockholm
Jobb/Skola: Skola. Börjar snart gymnasiet
Har du en stabil uppkoppling?: Jajamen
Kan du spela 25manna instenacer utan lagg?: Absolut
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Japp
In-game info
Andledning till att du söker hit: För jag vill börja köra seriös raiding som förr i tiden på min hunter Och ser att ni har haft en bra progress, e svenskar och era raid dagar e utmärkta för mig
Folk som känner dig i guilden: Quift (Irl kompis)
Char namn: Notarius
Klass samt spec: Warrior Arms
Relevant gearinfo: Full epic 2 t8.5 2 t7.5 och mycket ulduar 10 man gear
Speltid, aka /played : 13 dagar
Alts samt deras spec: Har en grym hunter på bloodfeather som dock är alliance den e survivalspecc.
Raid exp: Raidat alla raids som finns men dock inte hela Ulduar ännu. har tagit dom 7 första bossarna i ulduar.
Dagar du inte kan raida på: Hmm. Kan raida alla dagar som ni har raids på men kan alltid raida andra dagar om det behövs
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Artificiose. Som var en irl guild som det gick väldigt bra i när vi raida men vi hade svårt att få ihop raids eftersom att folk slacka och orka aldrig raida. Och innan jag rerollade horde så var jag med i guilden ace of spades på min hunter där vi ficken väldigt bra progress.
vad kan du bidra med till Vrede?: En bra dps, schysst kompis som alltid vill vara med och progressa
Namn: Viktor
Ålder: 16
Bosatt i: Stockholm
Jobb/Skola: Skola. Börjar snart gymnasiet
Har du en stabil uppkoppling?: Jajamen
Kan du spela 25manna instenacer utan lagg?: Absolut
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Japp
In-game info
Andledning till att du söker hit: För jag vill börja köra seriös raiding som förr i tiden på min hunter Och ser att ni har haft en bra progress, e svenskar och era raid dagar e utmärkta för mig
Folk som känner dig i guilden: Quift (Irl kompis)
Char namn: Notarius
Klass samt spec: Warrior Arms
Relevant gearinfo: Full epic 2 t8.5 2 t7.5 och mycket ulduar 10 man gear
Speltid, aka /played : 13 dagar
Alts samt deras spec: Har en grym hunter på bloodfeather som dock är alliance den e survivalspecc.
Raid exp: Raidat alla raids som finns men dock inte hela Ulduar ännu. har tagit dom 7 första bossarna i ulduar.
Dagar du inte kan raida på: Hmm. Kan raida alla dagar som ni har raids på men kan alltid raida andra dagar om det behövs
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Artificiose. Som var en irl guild som det gick väldigt bra i när vi raida men vi hade svårt att få ihop raids eftersom att folk slacka och orka aldrig raida. Och innan jag rerollade horde så var jag med i guilden ace of spades på min hunter där vi ficken väldigt bra progress.
vad kan du bidra med till Vrede?: En bra dps, schysst kompis som alltid vill vara med och progressa
Notarius- Gäst
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet