Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Blood DK dps söker guild spot

Gå ner

Blood DK dps söker guild spot Empty Blood DK dps söker guild spot

Inlägg  Starker fre jun 05, 2009 5:40 pm

Irl info

Namn: Robin

Ålder: 22

Bosatt i: Skara

Jobb/Skola: Jobbar som Ledsagare

Har du en stabil uppkoppling?: Yes

Kan du spela 25manna instenacer utan lagg?: Yes

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Yes

In-game info

Andledning till att du söker hit: Har precis börjat köra Horde igen och är riktigt sugen på att hitta en mogen och "svensk" guild för Alliance är
inte så vackert och jag vill börja raida igen var ett tag sen nu. Wink

Folk som känner dig i guilden: Ingen

Char namn: Starksomfan (ska byta när namn byte är redo)

Klass samt spec: Death Knight, Blood DPS

Relevant gearinfo: Jobbar på rep för head och shoulder enchant det är därför jag satt resi enchanten så länge
sockar så snabbt jag kan. Och allt sånt där.
Armory link:

Speltid, aka /played Razzå den här gubben 10h men har alts me 200dagar played från unga dar Wink

Alts samt deras spec: Merlo (heter han nu) Resto Druid, sen har jag 2 70s till men från TBC

Raid exp: Naxx 10/25, Maly 10/25, OS 10/25, Voa 10/25

Dagar du inte kan raida på: Prel varannan Tisdag, Onsdag mellan 16.30-19.30 ska jag jobba. Kan dock byta tiderna lätt om det krävs. Annars alla dagar

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Fatalis sedan WoW start (Ragnaros Ally), Jag tog ett långt break (Januari tills nu Razz ) och alla dom bytte server och jag hängde inte med.

Vad kan du bidra med till Vrede?: Har varit Raid Leader, Officer, CL, "Guild Master" i en guild med en historia på 4år och hållt ihop den. Nu när jag startar
spelet ordentligt igen så är jag lite argare och lite mer mogen Wink. Så jag har mycket att bidra till guilden. Jag håller fortfarande på att lära mig DK ordentligt man är aldrig färdig lärd men efter jag har gått igenom Death Knight ordentligt så kan jag bli en riktigt bra tillgång. Har alltid legat på top i Fatalis med alla mina Gubbar.
Tank, Healer, DPS har jag varit med 3 olika gubbar och testat deras olika Speccer i raid. Så DK är nog inte så svårt när jag väl lärt mig de ordentligt. Jag speccar gärna om till Tank när gearet är som det ska om ni behöver. Så det var väl inte så mycket mer me det hoppas jag får joina.

Mvh Robin

Starker
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Blood DK dps söker guild spot Empty Sv: Blood DK dps söker guild spot

Inlägg  smygfis sön jun 07, 2009 11:34 pm

vad har du för gear för armory länken kom inte med

/vrede crew

smygfis

Antal inlägg : 60
Age : 36
Location : I en 4vägs korsning
Registration date : 09-01-10

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet