Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Insane SHAMAN !!! ;)

Gå ner

Insane SHAMAN !!! ;) Empty Insane SHAMAN !!! ;)

Inlägg  Pomp ons jun 03, 2009 10:17 pm

Irl info

Namn:Alexander

Ålder:15

Bosatt i:Motala

Jobb/Skola:Skola, Zederslund.

Har du en stabil uppkoppling?:Ja, men ibland är jag hos min pappa, där är det vell inte bästa... himla lagg i 25mans, men funkar i 10.

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?:Ja, det låter bra att man får dkp iallafall Wink

In-game info:Har 25man naxx gear med alla mina specs, men som raider vill jag helst vara dps, men har alltid min second dual på resto ifall det skulle behövas en healer, min raid experience : allt i naxx25/10, voa, os (även drakes) Malygos 25/10, Ulduar splitade bossar, 3 på första stället, sen Hodir, General Vezax, Frej o lite sånt.

Andledning till att du söker hit:Jag tycker det är bra tider/dagar samt att ni är svenskar.

Folk som känner dig i guilden:Vérliaz,Kritz, kanske några mer, är bekant med några iallafall Wink

Char namn:Pomp

Klass samt spec:Atm Enhancement/Resto

Relevant gearinfo:Naxx 25 geared, har ingen ''blå'', jag är full enchantad/gemmad, flesta av mina epics är ifrån 25 mans (asså räknas som ''epic'') men har även lite som inte är, tex trinkets o sånt.

Speltid, aka /played :47 days (spelade tbc)

Alts samt deras spec:Jag har en paladin/mage på nordrassil (alliance) men jag har quitat totalt på dom, (båda är lvl 80), har även lite små alts, min ända alt på darksorrow är en lvl 51 warlock. Men har annars spelat nu wow i cirka 3,5år, så har även massa alliance runt lvl 60.

Raid exp:Malygos 10/25 naxx 10/25 Ulduar : flame lavi, razorscale, ignis, kologran, frej, general vezax, OS (med drakes)

Dagar du inte kan raida på:Alla, specielt nu när det blir sommarlov Wink, men ibland kan det ju självklart komma up saker... men för mestadels är jag alltid activ till raids.

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade:Jag var i ''Skydrakes'', tyckte dom var lite hårda, och jag gillade även inte dem så mycket, annars har jag bara vart i småguilds som inte gjort så mycket, jag var ochså i ''Reverze'' innan ulduar patchen, clearade Naxx25, malygos med dem.

Vad kan du bidra med till Vrede?:En grym spelare som kan sin grejj, som inte tar specs ifrån andra, utan vet sin class.

Pomp
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Insane SHAMAN !!! ;) Empty shiet

Inlägg  Pommp ons jun 03, 2009 10:24 pm

Dagar du inte kan raida på:Alla, specielt nu när det blir sommarlov , men ibland kan det ju självklart komma up saker... men för mestadels är jag alltid activ till raids.

Jag menar att jag KAN raida på alla dagar, läste nog inte frågan riktigt ^^

Pommp
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Insane SHAMAN !!! ;) Empty Sv: Insane SHAMAN !!! ;)

Inlägg  smygfis tor jun 04, 2009 6:00 pm

Välkommen som enhancement Very Happy

MVH vredecrew
/w smygfis för inv

smygfis

Antal inlägg : 60
Age : 36
Location : I en 4vägs korsning
Registration date : 09-01-10

Till överst på sidan Gå ner

Insane SHAMAN !!! ;) Empty Sv: Insane SHAMAN !!! ;)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet