Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Hunter som är stenkåt på raida !

Gå ner

Hunter som är stenkåt på raida ! Empty Hunter som är stenkåt på raida !

Inlägg  Kritzz tor maj 28, 2009 12:32 am

IRL INFO

Namn: Johan Riddarström

Ålder: 16

Bosatt i: Motala

Jobb/Skola: Zederslundskolan

Har du en stabil uppkoppling?: Ja det har jag.

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Japp bombsäkert!

IN-GAME INFO

Andledning till att du söker hit: Jag vill raida mycket, och det sket sig för min förra guild Endless Pain.

Folk som känner dig i guilden: Det är bara Verliáz, vill ju såklart lära känna fler =)

Char namn: Kritz

Klass samt spec: Hunter survival/MM

Relevant gearinfo: Full epic, 3.5k+ Dps 4.4k AP 32%crit

Speltid, aka /played : Hmm, är inte 100% nu eftersom ja gör denna apply på lap-top, men det är ungefär 60 dagar skulle ja tro.

Alts samt deras spec: Har en mage, namn magepage (lvl80) Fire/arcane specc. Sen bara low lvls (29-41).

Raid exp: Började spela när Tbc kom, har raidat allt från Kara/gruul/maggy/SSC/TK/MH. I wotlk har ja raidat Naxx 10/25 full, OS 10/25 1 drake uppe, VoA 10/25, Malygos 10, Ulduar 3/14 10 man,

Dagar du inte kan raida på:Just nu kan jag nog raida varje dag, men som det alltid kan va, att man ska på vissa saker och så, men inget bestämt frammåt. Jag börjar träna efter sommaren.

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Vi hade ingen "sammanhållning" i guilden längre, folk började PUGa och många struntade i att dyka upp vid den tid som va sagd.

Vad kan du bidra med till Vrede?: Just nu i början blir det väl kanske lite stand-by, om ni behöver folk till raids om inte vissa av era members kan så hjälper jag gärna till, har även 450 alchemy på min mage kan göra mycket pots/elixir och lägga in i Gbank, har enchanting på min hunter(kritz) dock bara 436 i skills, men gör alla mina enchants free.



Övrig info : Skulle va väldigt tacksam om jag får joina eran guild, då kan jag även spela med min kompis Verliáz ! tack och hej =)

Kritzz
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet