Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Demo/Destro lock!

Gå ner

Demo/Destro lock! Empty Demo/Destro lock!

Inlägg  Gwentine lör maj 16, 2009 1:38 am

Irl info

Namn: Fredrik Gustafsson

Ålder: 20

Bosatt i: Köping

Jobb/Skola: Arbetslös

Har du en stabil uppkoppling?: Ja, har bredband genom Köpings Kabeltv som väldigt sällan krånglar.

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Absolut

In-game info

Andledning till att du söker hit: Känner att det kan vara dags att börja raida lite mer på allvar än bara leta pugs varje vecka.

Folk som känner dig i guilden: Nagoor

Char namn: Gwentine

Klass samt spec: Warlock. Demonology/Destruction (0/40/31)

Relevant gearinfo:
Spell power - 2441, Hit rating - 375 (14,30 %), Crit - 31% med destruction, 21% affliction spells. Haste rating - 474. Allt själv buffad med imp ute. Dock är varken Spellstone eller Firestone inräknade.
Hp - 18 831. Mp - 17 557.

Speltid, aka /played : 5 dagar och 4 timmar

Alts samt deras spec: Nerac : Mage, Frost. Nist : Shaman, Elemental.

Raid exp: Naxx 10 och 25, Malygos 10, OS 10 och 25 (inga drakar uppe). Gamla VoA bossen 10 och 25.

Dagar du inte kan raida på: Ibland fredagar

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade:På Gwentine har jag inte varit med i några andra guilder än Noctum som jag är med i just nu och det är en Social guild.

Nerac: Spelade mest under tbc tiden med honom. Då jag var med i Pain som senare splittrades.

Nist: Var med i en guild vid namn The Avalanche som jag lämnade för att folket ställde in raider och den kändes oseriös.

Vad kan du bidra med till Vrede?: Jag kommer att bidra med ett glatt humör och även punktlighet till raidsen. Kommer även alltid vara redo med pots/food med buffs och flasks.



Övrig info:
Jag är den typen som oftast är glad för ingenting Smile Ska utbilda mig i boden till väktare under 6 veckor fr. o m den 7:e september. Festar vanligtvis nästan varje fredag, mest för att göra nått annat än vanka fram och tillbaks här hemma. Tränar 2-3 gånger i veckan på nautlius.

Gwentine
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Demo/Destro lock! Empty Sv: Demo/Destro lock!

Inlägg  Cayliz lör maj 16, 2009 5:51 pm

Tjena! En bra apply. Kontakta Cayliz ingame!
Cayliz
Cayliz

Antal inlägg : 48
Registration date : 09-01-13

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet