Vrede forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Nagoor - Resto Shaman

Gå ner

Nagoor - Resto Shaman Empty Nagoor - Resto Shaman

Inlägg  Nagoor fre maj 15, 2009 4:00 pm

Irl info

Namn: Robert Olsson

Ålder: 29

Bosatt i: Vagnhärad

Jobb/Skola: Drifttekninker på Astrazeneca i Södertälje

Har du en stabil uppkoppling?: Jo då, har en telia ansl nu som inte strulat sedan jag flytta hit (ca 12 mån).

Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Jo jag är införstådd.

In-game info

Andledning till att du söker hit: Jag söker en bra plats till min main karraktär som man kan stanna på och trivas i efter div strul i tidigare swe guilder. Jag har träffat på några av era members och tycker att dom verkar trevliga. Dess utom så joinade jag Vrede på lvl 60 precis innan det splittrades och folk bytte sever.

Folk som känner dig i guilden: Jag vet inte riktigt om det är någon som känner mig men jag har vart på Darksorrow i 4 år på denna gubben och har helatiden vart ganska aktiv.

Char namn:

Klass samt spec: Shaman - Resto 0/16/55

Relevant gearinfo: Lite Naxx 10 manna, mestadels 25 manna gear och lite Ulduar 10 manna gear...gubben står pall för Ulduar i alla fall Wink

Speltid, aka /played : 138 dagar och 2h

Alts samt deras spec: Bucon - lvl 80 DK (naxx gear) Frost tank, har även ok dps gear. Grizly - lvl 70 Druid, en TBC gubbe som ligger på hyllan.

Raid exp: Allt som släppts inom WoW förutom Ulduar 25 manna och 4 bossar Ulduar 10 manna.

Dagar du inte kan raida på: Då jag har beredskap på jobbet. Har 1h inställelsetid och 20 min restid från hemmet till arbetet så det kan bli problem om ni inte har ett reserv system. Och dess utom dom dagarna jag har div uppgifter att lösa..pga min ålder så har jag ju mitt eget boende, bil och fru att ta hand om oxå Wink.

Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade:
Ledgens of Darksorrow - Splittrades så jag sökte mig till Vrede.

Vrede - Splittrades så jag hoppa in i Hård.

Hård - Löstes upp och blev Arg.

Arg - Var för mycket okunniga spelare för den tiden jag la ned på WoW för tiden så jag joinade Reborn.

Reborn - Löstes upp och jag gick med i Last Hope som några Reborn members bildade.

Last Hope - Jag träffade min nuvarande Fru som jag ville ge mera tid. I Last Hope så var Lördagen den enda dagen som vi inte raidade och då körde vi 10 manna instanser som tex ZG och AQ20. Detta gjorde att jag lämnade dom för att då joina det svenska guildet Avis.

Avis - För mycket oseriösa spelare så jag och några till bildade Noctum.

Noctum - Jag var GM här och var väldigt inaktiv så det sköttes av 3 st officerare. Guildet upplöstes efter det att sommaren kom och folk slutade spela och bytte servrar. Jag lämnade rollen som GM i Noctum för att då joina Conclusion och vi har det än idag som socialt guild för alts.

Conclusion - Spelade med Conclusion i Slutet av TBC och körde med dom under tiden det lvl:ades till 80 och tappade där lusten för guildet pga av några klassledare som var inkonsekventa i sitt beteende och sa åt vissa av oss att spela på ett sätt som var sämre än det vi redan gjorde. Lämnade dom för att återvända till gamla swe polare från Hård / Arg tiden som startat Quisquis.

Quisquis - Guilden mergade med en annan guild och bildade Elysia. Efter mergen så ledsna jag på en del personlighetsförändringar (storhetsvansinne) som utvecklades hos vissa så jag joinade mina gamla vänner i Conclusion som social och är fortfarande där.

Vad kan du bidra med till Vrede?: Jag tror att jag kan bidra med min långa erfarenhet som Shaman och WoW spelare. En trevlig personlighet och en hel del humor. Jag är konsekvent och har i guilden ibland utsätts till ordningsman/bödel pga min bestämdhet och auktoritet. På arbetet så är jag van att peka med hela handen när jag leder möten för entreprenörer och leverantörer, så det är nog där ifrån det kommer. Dess utom så är jag en van öldrickare och kan nog bidra med en hel del tips på den fronten.



Övrig info
Jag är glad, social och lagom rund med mina 80kg. Sist men inte minst så är jag ett Metalhead sedan 1987 då jag fick min första Metallica skiva som var Kill Em All

Nagoor
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Nagoor - Resto Shaman Empty Sv: Nagoor - Resto Shaman

Inlägg  Nagoor fre maj 15, 2009 5:02 pm

Tjosan!

Jag var nog lite snabb när jag svara på om jag känner någon i guilden...när jag kolla igenom eran rooster så är det ett gäng namn jag känner igen och några som jag spelat en del med Embarassed . Snitsarn är väll den som känner till mig bäst skulle jag kunna tänka mig om ni vill ha referens från guilden.

Mvh

Nagoor

Nagoor
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Nagoor - Resto Shaman Empty Sv: Nagoor - Resto Shaman

Inlägg  Styck fre maj 15, 2009 5:14 pm

Tjenare gamle man

Minns bestämt att jag lira lite ihop med dig i Pain när du tanka med druiden, själv lira jag sp (Merce) Vad jag kmr ihåg så var du en duktig o seriös spelare.
En fråga dock: Hur ofta har du "beredskap" ?
Vi gör 25 manna raider på söndagar samt tisdagar, det är dom viktigaste dagarna, passar dom dig??
Styck
Styck
Admin

Antal inlägg : 101
Age : 38
Registration date : 09-01-10

https://vrede.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Nagoor - Resto Shaman Empty Sv: Nagoor - Resto Shaman

Inlägg  Nagoor fre maj 15, 2009 6:13 pm

Hehe...Merce, det känner jag allt igen! Jo det är stämmer...jag tanka i Pain med rendeer (druiden) ett tag. visst var det väll Pierretheone's gamla guild?

Beredskapen ligger på ett rullande endagars schema. Det funkar ungefär så att man har en vardag/vecka och var 6:e helg, efter det så är man utan beredskap veckan efter och så rullar det. När man har helg så har man från Fre 16:00 till Mån 07:00.

Som jag diskuterade med Tosil tror jag att det var som annonsera att ni sökte spelare så kan jag garantera minst 1 av raid dagarna / vecka och ibland flera. Det beror lite på va som händer på jobbet och va som ligger i IRL, har bla ett hjärtproblem som jag åket till Huddinge ibland och kollar till.
Men om ni kör med sign så kommer jag alltid att signa när jag kan och inte kan i förväg...det var så jag fick göra i Conclusion så dom kunde planera vilka bossar som skulle downas. Precis som i sport så var dom tvugna att "toppa" laget ibland och då veta om man kunde vara med eller inte Cool ....skämt å sido...sånna saker har jag alltid skött för att det skall fungera med att planera raids.

Nagoor
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Nagoor - Resto Shaman Empty Sv: Nagoor - Resto Shaman

Inlägg  Styck fre maj 15, 2009 6:17 pm

/w Merce eller någon annan i Vrede crewet för inv till gillet

Välkommen!
Styck
Styck
Admin

Antal inlägg : 101
Age : 38
Registration date : 09-01-10

https://vrede.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Nagoor - Resto Shaman Empty Sv: Nagoor - Resto Shaman

Inlägg  Nagoor fre maj 15, 2009 6:34 pm

Will do!! Tack så mycket Very Happy .

Jag skall bara skura badrummet här hemma först så kommer jag online...får gäster imorgon så då blir det till att slava lite först så det ser fint ut Razz .

Nagoor
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Nagoor - Resto Shaman Empty Sv: Nagoor - Resto Shaman

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet