DK dps Sayia
Sida 1 av 1
DK dps Sayia
Irl info
Namn: Fredrik
Ålder: 16
Bosatt i: Norge (grua)
Jobb/Skola: Jobber på Kiwi (deltid) går på skole atm.
Har du en stabil uppkoppling?: Fin for det meste, men har hendt at den har klikket.
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Selvsagt har jeg det.
In-game info
Andledning till att du söker hit: Jeg har lyst på en raiding guild som er seriøs og som jeg kan forhåpentligvis være med lage progresjon i Ulduar og andre nye raids som kommer.
Folk som känner dig i guilden: Jeg kjenner dessverre ingen i Vrede.
Char namn: Sayia
Klass samt spec: Dk blood dps, men speccer litt frem og tilbake.
Relevant gearinfo: her er vel det meste om mitt gear. Håper linken funker hvis ikke er statsa : Haste 293, AP 3477 dessverre langt over hit cap 320 skal få gjort noe med det, crit 30,60% og 13 expertise.
Speltid, aka /played : 10 dager i lvl 80
Alts samt deras spec: Ingen som er 80 enda, en Mage lvl 72 speccer litt frem og tilbake der og etter som hva jeg liker.
Raid exp: Kan starte med TBC : Kara, ZA, Gruul, Maggy og Progress i SSC. Naxx 10 nesten 25 kan alle tacts ofc, Malygos 10 OS 10 / 25 (med en drage i 25)
Dagar du inte kan raida på:Mandag og Lørdag hvis dere skulle finne på å raide da.
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Jeg var i Glamourmodelz INC som social. Der jeg har det meste av raid xp fra.
Vad kan du bidra med till Vrede?: Godt humør! Og regner med god dps selvsagt!
Er det noe mer dere lurer på kan dere /w meg ingame. Spiller vel ca 2-3 timer + hver dag.
Namn: Fredrik
Ålder: 16
Bosatt i: Norge (grua)
Jobb/Skola: Jobber på Kiwi (deltid) går på skole atm.
Har du en stabil uppkoppling?: Fin for det meste, men har hendt at den har klikket.
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Selvsagt har jeg det.
In-game info
Andledning till att du söker hit: Jeg har lyst på en raiding guild som er seriøs og som jeg kan forhåpentligvis være med lage progresjon i Ulduar og andre nye raids som kommer.
Folk som känner dig i guilden: Jeg kjenner dessverre ingen i Vrede.
Char namn: Sayia
Klass samt spec: Dk blood dps, men speccer litt frem og tilbake.
Relevant gearinfo: her er vel det meste om mitt gear. Håper linken funker hvis ikke er statsa : Haste 293, AP 3477 dessverre langt over hit cap 320 skal få gjort noe med det, crit 30,60% og 13 expertise.
Speltid, aka /played : 10 dager i lvl 80
Alts samt deras spec: Ingen som er 80 enda, en Mage lvl 72 speccer litt frem og tilbake der og etter som hva jeg liker.
Raid exp: Kan starte med TBC : Kara, ZA, Gruul, Maggy og Progress i SSC. Naxx 10 nesten 25 kan alle tacts ofc, Malygos 10 OS 10 / 25 (med en drage i 25)
Dagar du inte kan raida på:Mandag og Lørdag hvis dere skulle finne på å raide da.
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Jeg var i Glamourmodelz INC som social. Der jeg har det meste av raid xp fra.
Vad kan du bidra med till Vrede?: Godt humør! Og regner med god dps selvsagt!
Er det noe mer dere lurer på kan dere /w meg ingame. Spiller vel ca 2-3 timer + hver dag.
Apply ti- Gäst
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet