Hiroll, en mage i jakt på äventyr. <3
Sida 1 av 1
Hiroll, en mage i jakt på äventyr. <3
Namn: Rasmus
Ålder: Nyligen fyllt 18 år :)
Bosatt i: Norrköping
Jobb/Skola: Gymnasium.
Har du en stabil uppkoppling?: Ja, den fungerar utmärkt.
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Ja
In-game info
Andledning till att du söker hit: Jag letar efter en effektiv guild, och när jag pratade med Guppy (Resto Shaman i er guild) så berättade han att ni gjorde stora framsteg i ulduar.
Folk som känner dig i guilden: Guppy <3
Char namn: Hiroll ( eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darksorrow&n=Hiroll )
Klass samt spec: Mage, arcane specc 57/3/11
Relevant gearinfo: Hitcappad, självbuffad har jag 1917 spellpower, ca 24% crit och ca 11% passive haste.
Speltid, aka /played:
Alts samt deras spec: Har ingen alt på level 80, så antar att informationen är irrelevant.
Raid exp: Alla bossar pre-3.1 i WotLK plus Flame Leviathan.
Dagar du inte kan raida på: Kan raida när som helst.
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Det minns jag inte. Jag har nyligen kommit tillbaka från en två månaders paus.
Vad kan du bidra med till Vrede?: En pratglad kille som gör sitt bästa helt enkelt. :)
Övrig info
Tailoring och Skinning på max, och jag gör ca 3,5k+ dps i raids. :)
Tack för att du läste :)
MVH Hiroll
Ålder: Nyligen fyllt 18 år :)
Bosatt i: Norrköping
Jobb/Skola: Gymnasium.
Har du en stabil uppkoppling?: Ja, den fungerar utmärkt.
Har du läst igenom och förstått vad som
innebär att vara "Applicant" i Vrede?: Ja
In-game info
Andledning till att du söker hit: Jag letar efter en effektiv guild, och när jag pratade med Guppy (Resto Shaman i er guild) så berättade han att ni gjorde stora framsteg i ulduar.
Folk som känner dig i guilden: Guppy <3
Char namn: Hiroll ( eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darksorrow&n=Hiroll )
Klass samt spec: Mage, arcane specc 57/3/11
Relevant gearinfo: Hitcappad, självbuffad har jag 1917 spellpower, ca 24% crit och ca 11% passive haste.
Speltid, aka /played:
Alts samt deras spec: Har ingen alt på level 80, så antar att informationen är irrelevant.
Raid exp: Alla bossar pre-3.1 i WotLK plus Flame Leviathan.
Dagar du inte kan raida på: Kan raida när som helst.
Tidigare Guilder samt andledning till att ni slutade: Det minns jag inte. Jag har nyligen kommit tillbaka från en två månaders paus.
Vad kan du bidra med till Vrede?: En pratglad kille som gör sitt bästa helt enkelt. :)
Övrig info
Tailoring och Skinning på max, och jag gör ca 3,5k+ dps i raids. :)
Tack för att du läste :)
MVH Hiroll
Hiroll- Gäst
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet